♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 02:00

Jag lovar att det kommer bli mer uppdateringar

nu när jag är tillbaka med internet och sådär :)

Har ju haft små eller ne.. STORA problem där uppe

och jag har saknat att inte kunna blogga så mycket

som jag velat och slänga upp bilder och sådär..

Men dom kommer imorgon :D<3


 

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 01:58


Yeea!


Hela veckan har mamma retat mig för att jag inte kommer hitta henne på facebook, sen när jag kom hem och loggade in på facebook så har jag kollat runt och lite sådär och gissa vad? ;)


Jag hittade henne ;)

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 00:05

Har sån huvudvärk och tyvärr är min ork borta

till att lägga ut några bilder ifrån min lilla resa..

Dom kommer imorgon, de lovar jag er! :)<3

Av Alexandra Brunander - 20 februari 2010 23:57

Nu har lilla jag kommit hem :D

Blev en dag tidigare pga att det var storm och så där uppe :)

Nu dricker jag coca-cola och kollar igenom lite saker på datorn! :)


Faaan så störande att de inte fanns internet där uppe!!!  

Av Alexandra Brunander - 20 februari 2010 20:42

Om drygt 2 timmar kommer Alexandra hem till Mark igen! Det ser vi alla fram emot, right? :D

Av Alexandra Brunander - 18 februari 2010 18:07

Tjooo :D jag och brorsan håller på att göra oss i ordning och cepar :P Vi ska upp till affären med Ellen och Anna snart :) ska köpa dricka och sen vet jag inte vad mer jag ska köpa :P Fick tydligen en kommentar om att jag uppdaterar lite men det är ju inte konstigt? Jag är vid min mobil och skriver och varje inlägg kostar 5kr så det blir 1 om dagen vilket ni får stå ut med tills på söndag :) Joakim kanske slänger in inlägg eftersom han sköter om den åt mig nu när jag är borta :) Nu måste jag byta om, tjingeling! :)<3Och kom ihåg! Imorgon blir jag 17 så jag förväntar mig massor av grattis kommentarer ;)

 
Av Alexandra Brunander - 18 februari 2010 15:54

Ge Alexandra extra mycket kärlek nu, för imorgon fyller tönten hela 10 år! :D


Av Alexandra Brunander - 17 februari 2010 21:45

Tjoo :) Sitter inne i Ellen och deras stuga och kollar på en knasig film som går nu på 4:an, alla är otrogna med varandra :P Jaa iaf.. Idag har det blåst och snöat massor så det har inte blivit så mycket skidåkning men det blir det imorgon :DHar inte mycket mer att skriva nu så vi hörs en annan dag :) Sköt om er och alla Alexandra, grattis på namnsdagen! :D Pusspuss<3

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards