♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 19:38

Jag är så sexigtsnygg just nu! ;D

(hahahahhahaahhaha!)

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 18:43

Nu är kameran laddad och jag är i full gång, med andra ord.. JAG HAR KUL :D

Kommer kanske upp lite bilder ifrån gårdagen och lite ifrån nu :)

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 17:36

Jag är så himla uttråkad.. Har ingenting att göra..

Huset är nu städat

Min kamera är på laddning

Inga roliga är inne på datorn så datorn är tråk

Ingen smsar

Ingen är hemma


Åååh.. Jag vill att det ska finnas massor att göra.. "/..

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 15:55




Dagens humör: Glad och lycklig & galen! :D


Dagens planer: Laga mat till familjen ikväll & hitta på något roligt! :)


Dagens låt: Take it off - Ke$ha


Dagens nedräkning: Lördagen! :D


Dagens smink och hår och klädsel: Har inget smink på mig nu, håret har jag slangt ihop i en boll på huvudet och så har jag på mig svarta tights och en randg tröja :)


Dagens väder: Grått, plusgradit och slaskigt... 


Dagens kändis:  Wentworth Miller<3

        

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 15:36

Nu har jag städat huset , känner mig faktiskt duktig ;)

Mamma har berömt mig hela dagen för att allt var undanröjt och att det var rent & snyggt när hon kom ner till nedervåningen så det fick jag ett stort + för! :D


Sitter nu och gottar mig med lite chokladhjärtan som jag fick igår av Lidbom :) Supergoda verkligen! Det är sånna Aladdin hjärtan som säljs mycket på alla <3-dag!

 

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 13:21

Jag vet inte vad jag ska göra.. Funderar på att sova en stund, finns ändå inget att göra förutom att smsa med Joakim & snacka med brorsan på msn.. Händer ju inte något någonstans.. "/..


Någon som har förslag på vad man kan göra när man är ensam?

 

Sommaren -08<3

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 12:40

idag kommer det bli en väldig slappis-dag känner ja, inte kul...

Kommer bli jätterastlös "/.. Får se till att komma på att göra något så jag slipper sitta och tråka ut er läsare med massa meningslösa inlägg :P

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 12:09

Kollade igenom mina bloggar och vet ni? Jag gissade rätt i en tävling så jag vann en länk! :D

Ingen stor grej precis men det är ändå något för jag vinner aldrig! :D :D :D


Kolla här, bläddra ner till 6 inlägget som hetet Dessa två vann en länk, jag är länk nummer 2 :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards