♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 23:24

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta mitt hår som har fått damp nu när jag ligger ner av någon anledning hahah :P

Sen ska jag läsa min bok så det blir inget mer inlägg än detta idag! :)


Ni får sova så gott när ni ska gö de!

Puss på er!*

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 23:15

Så var de Feli som skickade sms:et!

Jag har inte bestämt mig än om jag ska sitta uppe längre eller om jag ska läsa?

Vill veta vad som händer i boken, här händer ändå inte så mycket så jag tror att boken överväger datorn faktiskt hahah :P

Rätt ovanligt, eftersom jag hatar att läsa, men nu har jag hittat en bra bok så det fungerar det helt okej så ja.. Det får bli boken! ;)


 

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 23:09


♫♪


Älskar noter, hjärtan och lite udda tecken som inte går att hitta här på bloggplatsen.se utan man får kopiera dom någonstans ifrån! :)


Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 23:03

Sitter här och lyssnar på Melissa Horn, hon är bra ibland och är tummen ner vissa dager, det varierar rätt mycket, men nu är hon upp! :)

Lyssnar på låten, "Vem lämnade vem" och det är bra! :)


Sen pratar jag med Patrick och så funderar jag lite över morgondagen, veckan, helgen, min planer jag har tänkt på & tänker göra, alla saker folk säger, allt dom inte säger, att jag precis kände en vibration vid foten, med andra ord fick jag sms hahah :P


Jaja, tror de är från Lidbom men jag borde nog gå och lägga mig, jag kan ju läsa mig till sömns, då kommer jag somna när boken är slut, men de är lugnt för den är sjukt bra och då kan jag berätta om den boken imorgon på svenskan istället för den jag hade tänkt :P

Jaja, vi får se hur allting går! :)

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 22:45

Minnen är verkligen någonting man l

igger och tänker på dygnet runt..

Min dröm i natt var den bästa,

men när man vaknar så är

allting som vanligt igen!

.. </3 ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på..

Borde kanske gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon??

Låter rätt bra, men har ett problem..

Det går verkligen inte sova om natten..

Men jag måste verkligen göra det nu idag för att orka imorn!

Någonting som är positivt är att jag trodde att jag hade prov

tills imorn men det visa sig vara tills på torsdag ist, i'm happy!

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 21:17

Åååh!

Jag tycker att den är så

fin, underbar & sorglig om man tänker på texten!


Daddy's little girl - Frankie J


Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 21:05

Imorgon börjar skolan igen då.. Känns både bra och dåligt..

Borde vl packa ihop all skit och slänga i väskan så jag inte glömmer något imorgon för morgonen i morgon kommer säkert bli stressig, som vanligt :P


Tänkte att jag slänger in en rolig video, enligt mig :P

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 19:56

 


Halvligger i min säng

Mejlar med Hannah om diverse

Har en godispåse bredvid mig men vill inte ha..

Pratar med Felicia på msn och kollade precis på filmen jag gjorde..


Saknar verkligen allting så himla mycket och jag vill att du kommer tillbaka!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards