♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 00:41

Så det kan gå!

Ellen, detta måste vi se till att fixa, lilla E + lille A = kommer inte bli någe bra, så måste sätta stopp för detta! :P


(Lille A är inte jag! :P)

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 00:29

Sitter här med katten som just precis lämnade mig, den svikarn :P

Pratar med Fredrik & Ellen på msn, helt okej men tankarna snurrar och alla undrar.. Svarar så gott de går.. Men de är jobbigt.. Men antar väl att de är bättre att svara på deras frågor nu än senare..


Woho min katt kom tillbaka ;D<3

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik och chatta lite, sen ska jag sova :)

Ska upp i tid imorgon, ska sminka mig & platta håret och komma ihåg min p-piller i tid, det är jävla svårt att komma ihåg dom på morgen, varför är de så? :S

Jättemärkligt, innan när man sov hos Mikael hjälpte han mig att komma ihåg dem men när jag är hemma så kommer jag på de någon gång under dagen, springer upp på rummet och tar dom!

Måste nog hitta en ny teknik, denna suger iaf hahah :P


Och detta är då sant...

  +   (p-piller) = går verkligen inte ihop hahaha :P

Av Alexandra Brunander - 10 januari 2010 00:19

Hahah den är så bra, så det får väl bli dagens låt kanske? :P


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards