♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under mars 2009

Av Alexandra Brunander - 14 mars 2009 14:50

Heej..!

Glömde helt av innebandy matchen :( Skulle gått dit med Maike och Feli och sen skulle jag ut och gå med Mathias och sen hem till virre.. Faan varför sa ingen till mig? :'/

Ville ju gått och kollat på den, dumma dumma!!


Ska ut och gå med Mathias om en liten stund.. men egentligen har jag ingen lust till något.. Är så jävla slö sen igår så vill bara lägga mig i sängen och sova bort denna dagen helt. Den började inte ens bra så..

Har ont i huvudet

Är trött

Mår illa

Har asont i min läpp :'(

Saknar dig

Är jätte deprimerad

Usch denna dagen suger!!

Nää nu har jag inget mer än klag och skriva så.. Pussa!<3

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2009 17:31

Tjingelingsan! (:

Idag har varit en ganska bra dag. På morgonen gjorde vi Nationella Prov och jag var nära på att komma försent utav två anledningar,

1. Jag försov mig

2. Hade följe med brorsan och han gick skit segt och vi bråkade och ropa på varandra hela vägen till skolan.

Men men, de känns som att provet ändå gick bra :) Fast när jag brukar känna så så går det aldrig bra :S

Sen hade vi en lång rast och då fick vi våran klasströja/slutar 9:an tröja :D

Kanske inte den bästa texten på men, det står: Varje dag föds en ny lärare ANVÄND KONDOM och så är de en kondom i mitten, killarna som så gärna ville ha den så :P

Efter skolan gick jag hem till mormor o morfar, tog en fika och sen åkte vi och hämtade Zache på fritids och sen körde min snälla mormor hem mig :)<3


Nu ska jag väl börja göra mig i ordning kanske, ska ner och kolla på innebandynatta, alla kompisar spelar ju så man får väl se hur de går ;) Hoppas ju på att alla ska vinna men tror knappast att alla dom kommer i samma lag :P

Jaja. pussa <3


Av Alexandra Brunander - 12 mars 2009 21:15

Detta är Mathias tolkning på mitt första inlägg idag om hela dagen.

Han läste och misstolkade det och sen gjorde om han om lite så det låter så här:

Hejsan hoppsan! (:

Måste bara börja med att säga, GRATTIS LIDBOM :D<3

Skoldagen har varit bla bla bla... Sen efter skolan så hade jag följe med bla bla bla... Sen gick jag hem och duschade på högsta värmen, gissa om de va skööönt <33 Mathias kommer snart hem till mig och vi ska mysa hela kvällen.

Pussa<3


Förlåt men det va verkligen inte likt de jag skrev ifrån början hahahhaha xD



Av Alexandra Brunander - 12 mars 2009 19:35

Hej igen..

Jag har hur tråkigt som helst :(

Ingen skriver till mig på msn, får inga kommentarer på varken bloggen eller bilddagboken..

Sitter och läser bloggar på folk jag inte känner.. Läser om folk som är gravida och längtar, folk som är deppiga, folk med ätstörningar, folk som är jätte lyckliga, folk som nyss fått sitt barn, folk som är mamma men är mellan 16-18 år, mode bloggar, jaa allt mellan himmel och jord, och visst de är väl lite kul med och se hur folk har de i sin vardag men de är tråkigt med för jag känner inte dom och då blir de inte samma. Skulle vara en liten smula roligare om jag kände personen som skrev bloggen..

 Men jag kom faktikst på en sak.. Det är verkligen helt underbart, livet alltså, ingens liv är exakt likadant. Allas är olika och det händer så mycket olika saker i vardagen.. Är lycklig att jag är jag & jag är nöjd med hur jag ser ut och hur min vardag ser ut :) Vill inte ändra på något, även om de skulle gå. Vill ni veta varför?

Jo för om man skulle kunna ändra det så skulle allting bli fel i slutändan ändå! Eftersom det som händer i livet är menat att hända, de är inte meningen att vi ska kunna ändra på allt och göra de bra för oss, för tänk om alla skulle göra de så skulle de inte vara kul längre.. Alla skulle få exakt precis så som dom ville och om vi säger att t.ex att jag vill få tillbaka någon kille jag har blivit dumpad av så är de ju inte säkert att han vill ha de så, han kanske är glad över att slippa mig och då fixar jag så vi blir tsm igen, det kommer ändå inte sluta bra hur mycket jag än försöker för det är inte så han vill ha det, så jag blir dumpad och där med är livet som det var innan jag ändrade de. Därför skulle jag ALDRIG vilja förändra något. Jag är nöjd med hur mitt liv serut just nu, och där med sätter jag punkt.

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2009 17:16

Hejsan hoppsan! (:

Måste bara börja med att säga, GRATTIS LIDBOM :D<3


Skoldagen har varit helt ok, förutom att du inte kan se mig i ögonen och jag kan inte fatta varför? :S

Sen har jag gått runt och varit frusen hela dagen med (är jag typ jämt men..) och de va jobbigt för ingen ville vara snäll och låna ut sin tröja :'/

Sen efter skolan så hade jag följe med Joshua och Lidbom, kuligt kuligt :) Sen gick jag hem och duschade på högsta värmen, gissa om de va skööönt <33

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Orkar inte svara på sms eller på msn.. Har ingen ork till något, orkar knappt kolla vem jag får sms ifrån.. Konstigt :S

Har kollat på folks bilddagböcker & bloggar, har lyssnat på musik men nu vet jag inte vad mer man kan göra? Blev bara deppig över vissa saker som folk hade lagt upp på sina bilddagböcker.. Visst för dom är de lycka och dom vill jätte gärna visa upp dom bilderna men för mig är de bara jobbigt och kolla på eftersom alla minnen väcks inom mig och de är skijobbigt :'/


Nää nu ska jag spela ngt spel på datan eller så går jag till brorsans TV-spel och spelar lite, han är på innebandy träning och jag är ensam hemma så praktiskt taget skulle jag kunna göra vad jag vill :D Men har ingen ork :(

Jaja. pussa<33

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2009 19:46

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

Idag har vart bästa dagen på länge :D Jag såg en ÄNGEL :D<3333

Jag och virre va i kinna och kollade runt, sen skulle hon klippa sej och nbär hon typ var klar kommer han in genom dörren och jag tappar hakan, asså serri? SÖÖÖÖÖÖT, SNYYYYYGG, UNDERBAAAAR, han hade seriöst allt, håret va perfa, klädstilen va perfa och hans händer va fina som stryk och hans ögon kan man drunkna i och han röst va fin :) Han bor i kinna och går 1:a eller 2:ra året på gymnasiet, måste kolla i skolkatalogen i skolan imorgon :P


Annars har de väl inte hänt så mkt.. Jag träffade inte Adde, han va super seg hos sin kusin så vi träffade inte han, men han kanske kommer till mej imorgon istället :D

Jaja, nu ska jag snacka lite med folket på msn och läsa bloggar.

Puss<3

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2009 14:47

Heej :P

Jag har roligt som faan just nu xD

Snackar med Patrick och Adde och skriver med Julias Rasmus på bdb och de är as kul :D

Patrick och min konversation går verkligen inte beskriva, asså vi är dom två stördaste som finns, våra ide'er och skit är så dumma och idiotiska och aa, älskar dom <3 hahaha :P


Lyssnar på massa musik som, Melissa Horn, Björn Rosenström och Nomy och Nickelback och självklart Anton och Affe och dom är = KÄRLEK<33

Nu ska jag ta och göra mej i ordning, klockan är ju redan 14:50 och jag sitter i min sov t-shirt hihi (A)

Funderar på att ta moppen och köra ner och köpa mej en B&J glass med smaken Cockie Dough ;)

Jaja, puss<3

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2009 13:26

Ny design, vad tycks? :)

Jag är ganska så nöjd.. har provat välidgt många olika nu men det får bli såhär nu för stunden, orkar inte hålla på och mixtra med allting mer :P

Men hittar jag någon bättre bakgrund så lär jag gör om igen ;)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards