♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Alexandra Brunander - 31 mars 2009 11:42

Hejsan hoppsan!

Sitter nu i skolan. Idag har vi Elevens-egna-studiedag där man får jobba med vad man vill, som t.ex något man ligger efter i eller som man vill höja sitt betyg i. Jag har suttit och jobbat matte från 8:10 till 11:25 så nu har jag skit ont i huvudet, alldeles för mkt matte för min hjärna, den är överbelastad ;)

Om 15 minuter har vi lunchrast, ör vrålhungrig så kommer kuta till matsalen för att käka hahah :P


Efter skolan ska jag göra min lilla plan som typ ingen vet om, är nog 2st som vet den. Jag hoppas att de hjälper för vill få slut på detta eländet nu!!

Har 2 STORA argument till de med men nää nu ska jag sluta prata om de för om jag fortsätter kommer jag försäga mig som vanligt hehe :S

Efter de ska ja nog äta lite och kanske gå ut på promenad eller nej promenaden får vänta tills ikväll, måste plugga till NO provet och lite matte igen -.- Det är skittråk och jobbigt :(

Skickade iväg mitt SO:arbete igår med, det hade ju blivit raderat från min mejl, skoldatan så jag fick ju börja om. Innan hade jag 3 sidor fakta men nu har jag 6st :D Är nöjd över de arbetet och jag bad mamma läsa de och hon tyckte de va hur bra som helst så jag hoppas att degen (läraren) tycker att de är lika bra, vill ju höja mitt betyg nu sista terminen, vill ha högre än G :)


Nu ska jag hum.. kolla runt lite och vänta på att vi ska sluta, vi slutar visst 12:10 så måste vänta en liten stund till "/ men men, jag överlever ;)

Ha en underbardag, Pussa!<3


Längtar efter dig.. Men vi syns snart<33


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards