♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under maj 2009

Av Alexandra Brunander - 7 maj 2009 14:15

Tjingeling! :)

Sitter just nu på HK lektionen och ska leta upp svar till några konsumentfrågor men orkar inte det just nu, vi är 4st som jobbar i grupp kan man säga för vi sitter ihop så det räcker att man turas om att hitta svaren ;)


I tisdags & onsdags var jag med Mathias<3, mycket mys :) Idag ska jag plugga NO men orkar inte så jag kanske hittar på något annat :P Imorgon ska vi åka till borås, jag och tjejerna, och köpa present till lidbom o Maike för dom ska ha kalas/grillkväll på lördag :) Det ska bli kul och mys :) Finns inte så mycket att skriva just nu så uppdaterar kanske mer ikväll.


Puusssa!<3

Av Alexandra Brunander - 4 maj 2009 22:09

Jag ångrade mig, jag vill inte alls lägga ner min blogg, kommer skriva i den men kommer skippa bdb!

Kände de innan när jag logga in och började mixtra med designen. Så den förblir kvar!<3

_______________________________________________

Bra låtar:

SK8 - Min Största Första Kärlek
Vapnet - Kalla mig

Three days grace - Pain

Paramore - Misery business

Måns Zelmerlöw - Hope and Glory Acoustic

Aviation - You Were My Everything

GeziiM - Krossat hjärta

Omega - Första Ögonkastet

RMK & Akin - Krossade Hjärtan


(Jag har min egen musikstil och väldigt varierad)

Av Alexandra Brunander - 4 maj 2009 18:30

Hejsan! (:

Nu är jag hemma igen, åkte iväg till dalsland, Dals-Ed, och hade kul :) Elr aa inte superkul kanske.. Hade kul med Mathias och virre och dom men det fanns väldigt mkt jag störde mig på och jag var rätt sur hela tiden! Men vadå? Är de mitt fel elr? Det va fan ni som var sura som aprövar!

Vi paddlade kanot, 4 mil :S På vägen dit paddlade jag med Roxana och Felicia men fick seriöst damp på dem så paddlade med virre och Mathias på hemvägen och det var skitkul xD Mathias fick typ paddla själv hahaha :P

Och en sak till, sorry för att jag va som jag var på tågen hem Mathias..


Nu sitter jag här och det har vart många som har velat hitta på något men alla kommer men en ursäkt till varför dom inte kan så nu är jag sur över det.. Vill inte sitta här och uggla, de är skittråk :( Men men, går nog ut och går.. Behöver även tänka på lite saker som hänt sen i torsdags och fortsatt under denna dagen.. Fast har ju läxor att göra så jag tror jag gör dem istället.. Juste ja, vi tog även skojkort idag i skolan. Sluta 9:an kort och jaa.. Jga fick ju då panik i morses men tog brorsan målvaktsbyxor, målvaktshjälm och han sfrölunda tröja så blev jag en målvakt ;) Gud vilken fantasi man har (har pappa att tacka för att komma på något i sista minut) ;)..


Tror jag ska ta en paus ifrån allting.. Bloggandet, bilddagboken och MSN och allt sånt.. Har ju mobilen där dom som vill få tag i mig kan få tag i mig, har den alltid med mig så svarar när någon ringer.. Allting har bara blivit cp och kaos på internet och folk säger saker här som dom inte står för sen när man ses.. IIIIIIIIIHH, gud så sur jag blir på det!!! :@

Pussa!<3


Ska bara tillägga några saker:

*PARAMORE äger <3

*Bästa låten: Misery Business

*Är så jävla trött på er just nu!

*Förlåt för att jag gjorde dig förvirrad och skit men det blev till någor bra ändå

*Är så sur på allt så tror inte helgen blir en höjdare precis..

*Vad är ditt problem?

*Känns som att jag bara är någon som finns där för dig för att du behöver någon vid din sida när dom andra inte är i närheten men det kan du glömma nu.!


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards