♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Alexandra Brunander - 28 mars 2009 23:13

Hej igen :P

Ni som läser min blogg ser nu att jag bytt design (igen) men jag byter när jag är på humör för't :P

Kom på en sak när jag gjorde den.. Hur många är de egentligen som läser min blogg, vore kul och veta vilka alla är :) Så snälla, kan ni inte skriva vilka ni är och om ni har blogg kan ni skriva den med :)

Är kul och veta :) Kommentera gärna även fast de är första gången eller om ni är trogna läsere :)


Ha en underbar kväll, Mys på er!<3

Av Alexandra Brunander - 28 mars 2009 22:20

Tjinglingsan!

Har inte skrivit på några dagar men de beror på skolan. Har haft mycket och göra med prov och inlämningar och Np och massa skit så har inte haft tid att sitta här. Där har ni då anledningen :P


Va på fest hos Roxii i fredags, Megakul ;D Träffade även Virres kompis Anna, mkt kul tjej de :p Tror att Roxii blev glad/nöjd med de hon fick med ;)


Idag åkte jag, Maike, Lidbom, Feli och Hellman till Götet ;) Mycket trevligt, träffade på Patrick med, mkt lustig och trevlig prick :P Shoppade en varm tröja, skejt-stilsaktig, ME LIKE<33  Skulle ha handlat mer kanske om de inte var för att jag inte hittade så mkt (ovanligt) och för att jag ska åka och shoppa med mammi imorgon och hon betalar :D Alltid nice ;)

Nää nu ska jag läsa vad folket har skrivit på sina bloggar och sen ska jag kolla bilddagböcker, hur många som helst som har laddat upp bilder, 42st hahah :P

Jaja, finns på mobben om de är ngt, PUSSA!<3





 


Jag tycker om dig och jag vet inte riktigt om du har fattat de än.. Tror att du har börjat ana det. Vill bara säga att jag kunde inte slita ögonen från dig i skolkatalogen, du är den vackraste ängeln på jorden, och jag Älskar dig<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards