♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 1 mars 2010 22:03

Mår inte bra så går och lägger mig i sängen igen, hörs imorgon! Sov gott<3

Av Alexandra Brunander - 1 mars 2010 21:24

Jag och Filip behöver ett straff till vårat godisförbud, men vi kommer inte på något

Så nu ber vi er läsare komma på ett straff åt oss! När vi sen väljer så belönas vinnaren med en länk! :D


Alla förslag är tillåtna! :D

Av Alexandra Brunander - 1 mars 2010 18:57

Jag är inte klar än.. suck.. ÄR så himla trött så ska gå och lägga mig och sova en liten stund så att jag blir pigg igen, hörs senare folks<3

Av Alexandra Brunander - 1 mars 2010 17:55

Har ätit lite mat nu, men brorsan kom hem så nu gör pappa mer mat så ska ner om ca. 15 minuter igen och äta hahah, min familj är förrolig den ;)

Pluggandet går ändå rätt bra, har gjort i ordning en design, inte supernöjd med den men den får duga nu för tillfället, sen så har jag samlat på mig information men lär tyvärr behöva en massa mer för att det ska ta 10 minuter.. Men de klara jag! :D


  

Av Alexandra Brunander - 1 mars 2010 16:41

Hej alla glada! :)

Vet ni vad? :O

Jag har fått min dator och den är precis som ny, I love it!<3

Men nu måste jag tyvärr sätta mig och plugga järnet!

Har muntligredovisning på onsdag och den ska vara i 10 minuter och vi ska prata för 1,2 och 3:orna som går EP (Entreprenörslinjen), jag kommer döööö! :O

Nej men de ska väl gå bra, right? :)




Nu ska jag börja med detta, puss!<3

  

<3

Av Alexandra Brunander - 1 mars 2010 09:34

Dålig morgon allihopa!

Idag är inte min dag jag är sur och arg för att teknikerna har tagit min dator och ska ha den hela dagen, har virus och massa shit i den..

Fattar inte varför jag ska vara kvar i skolan för jag kan ändå inte arbeta.. Sitter med Filips dator just nu men han lär snart behöva den..!

Måste sluta skriva nu, puss<3


Gillar bilden jag tog inatt 00:00,

  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards