♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Alexandra Brunander - 11 augusti 2009 18:51

Fy skäms på mig!

Har inte ätit riktigt på två dagar, suttit här och degat, inte orkat göra mig i ordning och har ont i huvudet pga detta nu med! FyFyFy!!

 

Men det är inte så enkelt.. Är ensam hemma, orkar inte laga något själv för de är inte roligt att sitta och äta själv, finns inget och göra, ingen hör av sig, alla har någon att vara med så vad blir kvar till mig?

Joo en tråkig dag! :(

 

Det är inte kul längre och inte ha något och göra..

Någon som kan ge mig tips på vad man kan göra en tråkig dag?? 

Av Alexandra Brunander - 11 augusti 2009 14:11

Hej igen!


I natt låg jag och tänkte på en hel del saker, och det har jag tänkt på länge och jag vet inte hur jag ska kunna sluta tänka på de :(

Ska ut och sprina om ett tag, det brukar få mig att sluta tänka på saker, får hoppas det fungerar nu med.. Vet bara inte vart jag ska springa..

Antingen blir det larsaskogen eller så blir de smeatorpet.. Men vi får se, kanske bara springer i byn men de hatar jag.. "/

 

Orkar inte med kärlek och bekymmer längre! När det börjar bli bra kommer något och sabbar allting! :'/ 



Förresten, vad tycker ni om min nya design? :) 

Av Alexandra Brunander - 11 augusti 2009 12:42

God morgon alla läsare som är glada/ledsna/sura/arga/kära jaa allt vad ni nu kan vara ;)

Vaknade för 10 minuter sedan, känns sådär, måste verkligen vända om på dygnet :S

Detta funkar ju inte sen när man börjar gymnasiet om en vecka, hjälp!, men det konstiga är att jag går typ och lägger mig vid 00 och då borde man ju vakna tidigare, men men tydligen inte, så i natt har jag sovit över 12h hahah :P

Men jag känner mig utvilad så de finns ju något positivt! ;)

Imorgon tänker jag gå upp kl.9 och sen veckan efter de kanske jag går upp 8:30 eller 8:00 :P

Kommer bli tufft nu men det kommer löna sig när man börjar skolan igen :)

 

Idag har jag inga som helst planer på att göra något, det börjar bli tråkigt att inte ha något planerat hahah :P

Men men, något hittar jag väl på ;)

Fritidskortet mamma köpte börjar gälla på torsdag, så kan inte åka någonstans heller "/

Skriver mer senare tror jag :)

Juste! Idag åker Patrick till Polen, hopppas han får de brea! :)


Jaja, puss & Kram :*


//Alexandra!<3 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards