♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Alexandra Brunander - 4 juli 2009 20:41

Nu är jag frisk :D Tror jag iaf..

Har haft feber sen i torsdags och i natt men när jag vaknade i morses kändes de bättre, men huvudet gör skitont och jag hostar men febern är borta :D

Känns underbart eftersom de ska vara kalas här imorgon, brorsan ska ha vuxenkalas och då kommer hela släkten, inte så kul och ligga i en säng hela kalset "/

Så de känns skönt :) Sen så ska jag va med Mathias på måndag, fira 2 månader :) Men vi vet inte hur ahhah :P För ingen kan bestämma sig :P

Förslagen är:

Bio

Myskväll

Utflykt

eller något annat :P 

Men men, de fixar väl sig de med :) Sen tänker jag snacka med mamma idag tror jag de blir om jag får sova hos han tills på söndag, de hade varit mys :)<3


Idag har jag avrit på stranden och de var hur tråkigt som heslt :O Fanns inget och göra så fick sitta och sola så nu är man brun, de är en fördel :D Men det var tråkig väntan :P För brorsan ville inte bada och mamma badade typ varanan timme eller något -.-

Men jag överlevde :D hahaha :p

Nu ska jag hum.. Vad ska jag hitta på? Nu blev de inte kul :(

Jag hittar väl på något :P

Kanske ringer Mathias om han har lust och prata ;P

Jaja men nu har ni fått uppdatering så ha det bäst, skriver nog imorgon men om jag sover hos Mathias så skriver jag när jag kommer hem, söndag den 12 juli :)

Ha det bäst i värmen :D 


Videon slänger jag in av två anledningar, 1 den är bra och 2 den passar till sommar'n ;) 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards