♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under mars 2010

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 15:32

  

Faan vad allt kan bli jobbigt ibland.. 

Människor förändras, allt känns jobbigt ibland och härligt ibland..


När jag tänker på kärlek så får jag någon konstig känsla i kroppen som säger NEJ! Men varför? Varför blir det så? Visst jag har haft 2 förhållanden väääldigt snabbt eftervarandra men kan det verkligen bero på de? Det låter ju knäppt..!

Jag vill känna av kärleken, jag vill vara kär, känna mig lycklig och sånt men den känslan existerar inte längre för mig.. 


Sen när personer man känner förändras snabbare än vad man själv hinner med så blir det jobbigt med.. Man vet att han/hon är precis så här (i mitt fall är det en han) och sen visar det sig att allt som var sagt, gjort och som han var är helt borta med vinden, förändrad och är precis som alla han sa att han inte skulle bli som.. Faan vad jag hatar de.. Jag vill att du ska vara som du var i somras, då du var helt underbar, nu är du precis som alla andra idioter och snart börjar du väl med värre saker.. Börjar du så pratar jag aldrig mer med dig och jag orkar snart inte med dig längre heller.. Detta har inte med kärlek att göra utan vänskap.!*


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 14:59

Kom hem för ett bra tag sen, 50 min, och nu sitter jag och äter fil & flingor, mums!

Sitter även och lyssnar på lite olika låtar på spotify, har bäst musiksmak!<3

Har mycket att plugga på men jag fick med mig alla böckerna hem så det ska nog gå bra, eller vad säger ni? :)


Denna låten är bra, klick!
(spotifylänk)


Ska läsa igenom några bloggar, kolla lite på facebook och sen får jag väl antagligen börja plugga.. Blää! Har även mejlat min lärare angående onsdag men han har inte svarat! :S


  


Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 00:17

Måste bara tala om att jag har en sjuktbäst kompis! :D


  


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 00:10

Ne.. Ska man kanske ta och gå och lägga sig? Klockan är ju över 00 och jag ska upp tidigt imorgon.. Tror jag kör på de :)

Ska gå och tvätta mig, borsta tänderna, byta om och krypa ner i min säng :)

Ni andra får ha det så bra, sov nu så gott och gå & lägg er så ni är pigga imorgon! :)



  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 00:08

Gjorde nyss en grupp på facebook som heter Man säger SHEKS inte KEX! Gå med! :D

För visst, det stavas ju Kex men kex låter så fult, låter bättre med Sheks :)


  


  

Av Alexandra Brunander - 7 mars 2010 23:37

Får väl ta och säga grattis dem två paren jag känner som blev tillsammans igår på väldigt snabba sätt :P

>


Min bror och hans tjej Alice! :)

   

Libom & hennes kille Albin! :)


    

Av Alexandra Brunander - 7 mars 2010 22:46

Denna veckan kommer bli soft! :)


Måndag - Softa lektioner och slutar 13:20


Tisdag - STUDIEDAG<3 


Onsdag - Prov i samhäll & Fe (Företagsekonomi) och UM, kommer inte hinna göra samhällsprovet och det måste jag göra.. Hur ska detta gå till? Får prata me CH! :)


Torsdag
- Börjar 11:20 istället för 9:45 och ska vara på Åhaga till 17:20 för att gå runt och kolla på UF-företag, de är en UF-mässa där nu i veckan :)


Fredag - Vanlig dag men tråkiga lektioner och slutar 15:00 


Måste dock plugga en massa på tisdagen så det blir väl inte så superduperkul men det ska jag nog stå ut med :) FE är inte så jobbigt, jag har börjat fatta allt nu efter 1½ termin typ..


- Grattis Alexandra :D

- Tack! :D


Sen har jag då samhällen och den kommer jag inte vara glad över.. De är verkligen MASSOR som ska göras till de provet, kolla här:

    Klicka för att få de större!*
(Datumet stämmer inte!)
 


Det är helt sjukt! Kommer faila totalt känns de som :( Men får jag G så är det ju bra för IG är något jag INTE tänker ha!!

Aja, nu ska jag återgå till att vara social på msn och ska väl antagligen sova så att jag får lite skönhetssömn mohahah! :D

Måste komma ihåg min samhällsbok imorgon och min FE-bok!


  

Av Alexandra Brunander - 7 mars 2010 22:21

Finns 2 saker som är bäst just nu, och de är min ansiktsmask, den var prefa! Sen mitt Mango bodybutter, det är helt klart super!<3

Sen är Joakim snäll så det får bli 3 istället :)


Mamma vill att jag ska sova men de vill inte jag så hur gör man :P

Klockan är nu.. hum.. gissa.. precis..
 


22:22! :D


 

    

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards