♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg under mars 2010

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 19:19

Lite kul är den allt :P

Den är lite fryg i början men kolla på den ändå! :D



  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 18:49

Är dom inte bara för söta?? :O

            

Finns att köpa på Smyckes Bageriet! :)


Hade jag haft mer pengar denna månaden hade jag lätt klickat hem ett par men de får nog bli nästa månad för jag köpte tillräckligt i helgen! ;)


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 17:59

Blev ett stopp direkt, mamma gör mat nere, varma mackor med tonfisk<3

Så det får bli lite kvällsbilder istället senare när det är mörkt ute! :)

Fick svar av min lärare också och då fick jag veta att jag inte kommer missa provet så det känns bra, hatar att ligga efter med något så, det blir nog bra de här :)

Och för er som har missat varför jag skulle missa provet så är det för att jag ska till UM för att få nya p-piller och sen ska jag även göra en undersökning, och jag säger faktiskt inte hjälp.. De känns lite konstigt :P

Alla är jämt hypernervösa flera dagar före men jag är helt lugn, hahah :P


Hur var det för er när ni skulle göra det för första gången? :)

 


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 17:45

Nu ska jag nog ut och fota lite granna eller så hittar jag på något annat! :)

Ska även tvätta bort sminket och göra en ansiktsmask, jag älskar det så mycket!<3

Aja, jag skriver antagligen mer ikväll eller de kan jag lova att jag gör hihih! :)

Ni får ha deet så bra så länge, hörs senare!<3


Sjukt bra låt!

(Spotifylänk)


  


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 17:27

Blev ingen film, fastnade vid ett spel jag hittade på facebook som var bättre! :)


Vad gör ni? :)


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 16:52

Jag berättade ju för er igår att jag ville ha en till dunkudde och att jag skulle förhandla med brorsan, vid middagen igår frågade jag och lite så men då sa han, Nej aldrig och så drog han världens längsta historia om varför han skulle ha den.!

Sen imorses så när han vaknade så kom han och sa att jag nog får den ändå :D<3


*


Ikväll ska jag ut på promenad och det blir antagligen att jag får gå själv.. Ska ta med mig kameran och fota lite för igår när jag gick vid ett visst ställe så var de superfint så ska går där idag igen! :)<3

Funderar på att ta lite kort nu med för att solen skiner ju så fint men orkar inte riktigt de.. För de är tråkigt själv.. Någon som vill hänga med? :)


Bilden togs innan jul med min mobil, saknar tiden..<3

  

  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 16:04

Jag behöver plugga men jag kan inte.. :(

Mina tankar tar över, känns bättre nu men jag kan ändå inte.. 

Vill kolla film men de är tråkigt att göra själv och pappa vill att jag ska kolla på Sommaren med Göran så får väl ta och göra de.. <3


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 15:48

  


Jag klarar inte av att vara själv längre..

Jag behöver ha någon hos mig som kan hålla mig sällskap..


:'(


  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards