♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 16:12

Nu ska jag berätta en lite tråkig nyhet.. Vissa kanske tycker de är tråk medan vissa jublar inte vet jag.. Men här kommer de iaf. Jag har börjat tröttna på min blogg, vet inte hur det har blivit så men iaf så känns det inte kul längre. Jag tycker att de är kul och blogga men det känns som mina inlägg är tråkiga och att de inte kommer upp speciellt roliga saker här på heller så jag funderar på en paus.. 

Men innan jag gör de så tänkte jag fråga er läsare vad ni tycker..


Behålla den? 

Ta en paus? 

Ta bort den?

Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 15:56

Jag behöver liiite hjälp!

Hur ska jag ha mitt hår ikväll och vad ska jag ha på mig? :O


  


ska jag ha det uppsatt?

Ska jag ha det plattat?

Ska jag locka det lite?

Ska jag ha puffat?

Hjälp mig..

Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 15:53

Glöm inte frågestunden som avslutas på söndag!*
 

Klicka här för att komma dit!

  

Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 15:42

Jag saknar sommaren som tusan nu, jag vill ha bort all snö. Vill att värmen ska komma så man kan ligga ute och sola om man inte har något för sig, eller så kan man åka till havet / sjön med sina vänner och ha hur kul som helst och senare på kvällen kan man gå på t-kvällarna eller åka och grilla eller festa, åka ut med båten eller göra något annat kul.. Guuuh vad jag saknar de och satt precis och kollade igenom några videor och det gjorde så man saknade sommaren mer.. Tycker att den kan komma nu..!!


        

Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 15:36

Här kommer två roliga klipp, den första videon är helt klart bäst!<3



Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 13:21

God morgon allihopa! Fast god morgon passa väl antagligen bara in på mig hihih!

Vaknade 12:45 och gick sen och duschade vid 13 så nu är jag ren, fräsch och underbar!

Senare idag ska jag hem till Cornelia men innan dess hade jag en annan plan fast den sprack när jag vaknade imorses men vill inte tala om den så tyvärr...*


Nu ska jag kolla lite saker på datorn och sen dra ner och käka något men jag skriver mer senare, puss<3

Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 00:28

Måste bara skriva att min kväll har varit supertoppen! :D

Vi pratade och kollade på film, han kunde inte bestämma sig så jag valde en tjejfilm!

A Lot Like Love, visst är den bra? :O

Sen har vi pratat och haft kuddkrig och ja, helt enkelt haft det hur kul som helst! :D

Blev en toppenfredag och jag har lovat mig själv att denna helgen ska bli bra, oavsett!


Sov gott!<3

Av Alexandra Brunander - 20 mars 2010 00:18

Hem kommen och har ätit två mackor och druckit oboy till de, mums<3

Nu ska jag städa upp på mitt rum och sen ska jag SOVA!! Har längtat efter de hela veckan så nu ÄNTLIGEN!!!


Men skriver mer imorgon antar jag, puss på er alla och sov så gott!   

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards