♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 19 mars 2010 18:45

Orkar inte längre.. Känns som jag är idioten i det hela.. Som inte såg de.. 


Nu gick strömmen, de var ju kul.. Den har bara gått hos oss så antagligen är de en propp.! Ska ner och göra mig i ordning nu och sen kör mamma iväg mig till Filip!

Ikväll ska jag ha kul och han är en av de bästa killkompisarna jag har, tack för att du finns och är min kompis, du betyder massor för mig!<3

Hörs igen när jag kommer hem! Och givetvis så har ju mitt bredband lagt av nu när strömmen är borta så jag vet inte när detta inlägget kommer publiceras riktigt.. Men men, hoppas på snart, annars får jag väl publicera de när jag kommer hem :P

  


Av Alexandra Brunander - 19 mars 2010 17:35

Nej nu har de blivit mycket "hej min dag suger" "hej jag tänker för mycket" så nu ska jag inte skriva så mycket mer om de för de kan väl inte vara så jättekul för er att läsa så jag lovar att skärpa till mig och bara skriva något litet om de är så :) Slänger upp ett urgulligt klipp, och sen ska jag skriva om något annat! 

     


Tänkte att jag kunde berätta om min dag idag för er som är lite intresserade ;)

Började då med att jag försov mig hihih   Men men, de gör ju faktiskt alla ibland så ringde till min mormor och hon ställde upp direkt och körde mig till skolan så jag slapp få en röda lektion (våra lärare skriver in om vi har varit på lektionen eller inte så kan man kolla det senare och om de är grönt har man varit där, gult har man haft giltlig frånvaro och röd är ogiltlig frånvaro), gött! 

Sen hade vi ju då matte som första lektion och de gick bra det med och efter de var det dags för lunch. Får ryck på våran matsal!! Vi har fått samma rester sen i torsdags FÖRRAveckan, mums va gott.. Eller inte! De är potatis och köttfärs ihoprört och vi har fått de varje dag nu, tors, fre, mån, tis, ons, tors och idag.. Visst låter de som att maten var god idag då? Plus att den luktade åt helvete (enligt mig och några till) så får vi detta på måndag med klagar jag sönder på mattanterna kan jag lova!!

Så jag slängde av maten och tog mackor istället hihih, sen gick jag och Filip runt i skolan och efter ett tag blev jag hungrig efter att Filip hade skadat mig :'( Han pötte in mig i en trälist så min arm blev helt svullen men de är borta nu och vi mucka så kan inte riktigt säga att de var hans fel, de var väl mest mitt fel för att jag cepa mot honom hahah! Så när vi satt på soffan sa jag bara rätt ut "kom igen! Nu går vi ner och äter mackor! Jag är hungrig!" och så drog jag med han ner igen hahaha! :P

Sen har dagen varit lugnt, engelskan gick fort och den var slapp & sen på idrotten hade vi teori och de var hur slappt som helst men jag fick panik för vissa saker som våran lärare sa skulle hända om man hade dålig kondition och sånt så nu ska jag ut och springa 3 ggr i veckan har jag bestämt! Har då valt mån, ons och torsdag för det blir bra dagar och sen om jag vill kan jag springa på helgen med (kommer aldrig vilja ut och springa men detta kommer peppa mig!) så kan jag ju göra de.! Har valt en perfekt runda, springa hem ifrån mig, upp till kyrkan, runda den, ut på stora vägen och hem igen! Blir perfa! Någon som hänger på? ;)

Av Alexandra Brunander - 19 mars 2010 17:22

Kommer skriva om 2 olika personer nu så ni förstår att de inte är till samma..!


Har tänkt i 2 dagar nu och jag kommer inte fram till något rimligt svar.. De är jobbigt att man inte förstår sig på de, att man inte kan fatta hur det kan vara så när man trodde att allt var åt det andra hållet.. Går enklare för var dag som går men det finns vissa saker jag inte kan sluta tänka på och titta efter.. Kommer nog alltid gör de..!


 


Kan inte du bara lägga av någon gång? Asså du fattar inte mina dissar, du fattar inte när jag säger till dig, du fattar aldrig.. Vad ska få dig att förstå att jag inte vill ha med dig att göra längre, jag vill inte ha kontakt med dig men du verkar inte fatta..! Du är störig, du är jobbig, du ger mig hat inombords.. LEAVE ME ALONE!!!! Fattar du nu??

Av Alexandra Brunander - 19 mars 2010 16:55

Glöm inte frågestunden som avslutas på söndag..*


Blir inget långvarit hos Filip, kommer dit runt halv åtta, åtta och sen går bussen hem kvart över elva... Lite trist men men, så kan de va ibland.. Vi kommer ha de kul den stunden vi är med varandra iaf!

Problemet som blir sen är att jag är mörkrädd och ska gå hem själv sen.. iiiih.. Ska försöka fjäska för mamma så hon kommer och hämtar mig vid stationen!<3

Av Alexandra Brunander - 19 mars 2010 16:25

Nu har jag varit hemma ett bra tag men jag hann inte blogga i skolan och jag har gjort lite annat sen jag kom innanför dörren! Nu sitter jag och dricker oboy, som ni ser på bilden, har dock ätit upp flingorna nu...

  


Senare ikväll blir det till att dra hem till Fillefjong och ha det superkul som alltid! :D

Men innan dess ska jag göra något åt mina skavsår som jag har fått av mina byxor idag på magen, seriöst de gör asont! Har klagat på det hela tiden och så har jag tänkt att de kanske är mina underkläder som sitter vid byxkanten och så skaver de för mina byxor är rätt låga i midjan men så var de inte så nu har man en röt snygg linje som gör ont, så när jag väl kom in på rummet så drog jag av mig byxorna och hoppade i mina mjukisar och åååh.. De var som att hamna i himmelen!<3

Av Alexandra Brunander - 19 mars 2010 00:01

Nu blir de ner och tvätta bort sminket och efter de blir det till att krypa ner i himmelriket, med andra ord min säng<3

Ni får sova så gott och så hörs vi antagligen imorgon, puss och sov gott! :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards