♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 18 mars 2010 23:33

Glöm inte frågestunden, klicka här!


Sitter här i min älskade tröja, ni vet den svarta med massa ränder i olika färger?

Äsh, lägger upp en bild så ni kan se, bilden är inte tagen nu utan för ett tag sedan..


Tillbaka till inlägget.. 

Jag har verkligen inte lust att kliva ur sängen imorgon.. De kommer vara rena döden.. Som tur är slipper jag idrotten för vi har teori, och engelskan är chill men matten stör mig.. Vi har matte från 9:40 - 11.. De är en sjuktlång lektion för att ha direkt på morgonen och att de är just matte vi har...

Vill bara ligga under mina stora sköna och underbara täcken imorgon<3 

Men de kan jag ju tyvärr inte göra.. Har iaf följe till skolan med Lidbom och sen kan jag vara med henne tills min lektion börjar så slipper gå runt ensam vilket jag hatar att göra på torsdagar & fredagar.! På kvällen kommer jag va med Fillefjong så då får jag annat att tänka på och jag får ha en massa skojsigt! Du är en bra vän!<3

Av Alexandra Brunander - 18 mars 2010 21:04

Nu har jag ätit tacosen och den var helt klart värd att vänta på, muuums!<3

Nu blir det till att kolla Wallander med familjen och ha en myskväll såhär mitt i veckan ungefär :) Finns på mobilen om någon vill någonting..!


Bilden är tagen av mig..*

  

Av Alexandra Brunander - 18 mars 2010 19:44

Fick inte gå ner och äta innan för pappa tyckte att det var bättre att jag åt mer nu när vi ska äta tacos så snäll som jag är lydde jag honom och så tänkte jag "aa men nu kan jag städa på mitt rum och lite så!" men ne de gick inte, min mage fick damp och jag kunde inte röra mig, är verkligen superhungrig så jag hoppas att maten är klar snart, hör att de håller på med maten iaf men jag vet dock inte hur långt de har kommit..  Ska jag kanske skriva om något annat än att jag är hungrig och vill ha mat? 


Ser ni att ja har bytt textstil? Kanske inget man märker så men iaf, de har jag gjort hihih! Sen så kan jag berätta att de hudvårdsprodukterna jag köpte när jag var i Partille, ni vet? Då när jag shoppade för mina födelsedagspengar, dom funkar super! Min hy har blivit bättre och jag älskar dom! Fick tipset från en tjej som heter Denise och jag lånar en bild av henne nu så ni kan få se hur de ser ut:

  

Av Alexandra Brunander - 18 mars 2010 18:34

Patrick ringde precis, lika trevligt som alltid! :) 

Gick ner innan men hittade inget gott att äta men nu har mamma kommit hem och hon har handlat så ska snart ner och kolla igen!

Vi hörs senare ikväll för nu ska jag städa mitt rum och lite sånt där så jag kommer inte vara framför datorn.. Ni kan ju skriva frågor till mig medan ni väntar på att jag ska komma tillbaka!<3


Lägger även upp en bild som jag tycker om, vet inte varför men fastnade för den!

  

Av Alexandra Brunander - 18 mars 2010 17:14

Nu är jag verkligen hungrig.. Min mage känns som den bränns upp inifrån, ni vet när man är jäättehungrig och så känns de som magen fräts upp inifrån, någon som känner igen sig? Därför ska jag ner och hämta lite mat eller något för jag har ätit skitdåligt idag.. Först ingen frukost så min mage "pratade" väldigt vackert på första företagsekonomilektionen (hade 3 st, alltså hela dagen bestod av FE) så när vi äntligen fick lunch så hittade jag inte mitt matkort, frågar Filip och han säger att han gav mig de igår.. Hum.. Vart kan det vara? Får leta efter de senare.. Så vi gick ner till maten och jag käka från hans tallrik, de blev dock 2 knäckebröd, ett glas mjölk och en del ärtor, ville inte ha potatis och köttfärslimpa så Filip åt upp de åt mig. Sen köpte vi kakor och sen köpte jag en ne.. oj, menade såklart chokladboll och sen har jag inte ätit mer, med andra ord.. De är inte konstigt att min mage protesterar så ska äta något nu och senare ikväll har pappa bestämt att de blir Tacos/Tortillas, nomnom!<3


Hittade en lite rolig bild innan när jag googlade på Tacos så den får avsluta inlägget.!

  

Glöm inte av min frågestund i inlägget nedan!

Av Alexandra Brunander - 18 mars 2010 16:59

  

Avslutas under söndagen, 21 mars!

Så kom igen nu, fråga på så mycket ni vill!

Av Alexandra Brunander - 18 mars 2010 16:38

Jag har hittat en blogg och den är helt underbar, kan inte sluta läsa i den och jag läser vissa texter om och om igen.. Den är helt.. det går inte beskriva.. Man kanske kan uttrycka att inläggen är som en film, en sån film som man aldrig får se på bio. Det är en blogg om kärlek, lycklig och olycklig. De är person runt om i världen som skriver ner sina egna kärlekshistorier och jag kan bara inte sluta.. Det är två inlägg jag verkligen har fastnat för och det är Miss Him & My only subject was him...


Bloggen heter Le Love och jag tycker att alla borde läsa den..!

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards