♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 17 mars 2010 23:15

Blir till att sitta uppe en stund till!

Har ju trotts allt sovmorgon imorgon så kan ju vara uppe en stund till! 

Sitter och pratar med Joakim (<3) och det är alltid lika kul och sen kollar jag på facebook och vet ni vad? De händer inte ett skit där hahah!


Här får ni en gammal bild på mig, orkar inte ladda upp någon ny! :)  

Av Alexandra Brunander - 17 mars 2010 22:07

Har kollat på andra avenyn och det är lika bra som vanligt<3

Nu funderar jag på att gå ner och ta en dusch, de är ju alltid skönt! 

Funderar på om jag ska lägga mig direkt efter duschen eller kanske vänta ett tag.. Aja det märker ni väl sen när jag har duschat för antingen skriver jag God Natt eller så skriver jag inget alls eller så skriver jag något annat som bevisar att jag är vaken ett tag till! Men vi hörs senare antagligen


PS. Jag får inte skippa kalaset..


    Du är den jag tänker på varje sekund av dygnet..*

Av Alexandra Brunander - 17 mars 2010 20:12

Vilken söt och rolig video! :)

Den är helt klart värd att titta på så gör de! :O

Den kan vara lite tjötig i början men den blir bra :P


Av Alexandra Brunander - 17 mars 2010 19:29


Tjingiling!*


Vet ni vad jag har gjort nu under tiden jag inte var vid datorn, alltså mellan 14:50 - 18:45?? Jag gick hem ifrån bussen, när jag kom hem bad brorsan mig att hänga med till brevlådan så jag hängde på (fast först gick jag in och tog en macka), hade inte mycket att göra så tänkte att jag kunde vara lite snäll :)

När vi tog posten så fick jag en lite chock.. JAG HADE FÅTT BREV! :D

Så läste fort och såg att mina kort hade kommit så bad pappa köra mig till posten vilket han gjorde och sen har jag pysslat med de resten av tiden :)

Var 600 kort jag skulle sortera in i 2 album. men nu är de klart iaf :D<3


Nu sitter jag och pratar med Joakim (kulkul!) fast måste lämna honom nu för ska ner och käka, vet inte vad de blir riktigt men det är pappa som har gjort de och jag sprang förbi köket innan och då stekte han bacon.. Hum.. Vad kan det bli för mat? :)

  

Av Alexandra Brunander - 17 mars 2010 14:32

MÅSTE KOLLA HELA!

Han kan inte vara riktigt normal..


Av Alexandra Brunander - 17 mars 2010 14:19

Slutar snart, gött som faan!

När jag kommer hem ska jag göra något som inte inkluderar datorn har jag bestämt!

Vad vet jag inte än :P

Aja, byebye!


(Filip ska ha sex med min katt

för de tycker han är skönt!

Nej han är inte seriös så ni kan

ta och andas ut & skratta!)

Av Alexandra Brunander - 17 mars 2010 09:56

Sitter på SO eller nej, Samhällslektionen och ska skriva om fakta angående Zimbabwe, ska hitta saker om sjukvården och deras hälsa. Det är hemskt att skriva om de men men, man lär sig nya saker så det är väl en positiv sak.. :)

Längtar tills jag kan få komma hem för jag orkar inte med skolan, vill sova :P

Aja får väl se till att jobba på nu, måste bli klar för jag har knappt gjort någonting :S

Så det är väl på tiden att börja, det har med FN-rollspelet som jag har skrivit om innan.. 


Vi hörs senare eller när jag kommer hem PUSS<3

   

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards