♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 16 mars 2010 20:38

Jag vill bara krama om dig, hålla fast i dig och aldrig släppa taget..<3

Hur kan du betyda så mycket för mig? Förstår de inte, men de gör du..<3

  


Känner att jag vill skriva men det jag vill ska komma ut är bara saker som inte går att beskriva.. Lite svårt att skriva ner de då.. Bara tanken på att de är en hel skolvecka kvar ungefär gör att jag vill lägga mig under sängen och bara somna och vakna på fredagkväll för då händer något kul iaf.. Ska hem till Filip :)

Sen lördagen och söndagen vet jag inte.. Eller ska ju hem till Cornelia (mammas kompis barn) och fira att hon fyllt ehm.. 15 och det vill jag inte.. Har inte lust.. Vill stanna hemma och bara kolla på film eller något med någon men vi får väl se hur den planen löser sig.. Söndagen tänker jag inte tillbringa själv.. ALDRIG!

Nu börjar de med.. Faan.. Nu börjar tårarna rulla ner från ögat.. Kan denna dagen bli värre? Jag vet inte varför jag mår så här dåligt.. De går inte alls ihop.. Ne, lika bra att sluta skriva för det lär inte vara särskilt kul att läsa så vi hörs..


Detta inlägget har tagit 17 min att skriva.. Klockan är nu 20:55 och jag öppnade upp inläggsfönstret och började skriva första bokstaven 20:38.. 

Av Alexandra Brunander - 16 mars 2010 18:58

Har en dålig dag så blir nog inte mycket uppdateringar...

         

Av Alexandra Brunander - 16 mars 2010 10:35

God morgon! 

Sitter och har maknadsföring just nu och jag & Filip hittar inte ett svar till en fråga..

Men men, hörs senare!<3

Av Alexandra Brunander - 16 mars 2010 00:37

Nu ska jag nog krypa ner i min säng, den som är berömd för sin skönhet här på bloggen hahah :P

Ni som har sovit i den kan ju säga vad ni tycker, dock är de inte många men :P

Aja, imorgon börjar jag 10:20 men slutar 16:15.. Lite surt och jag har musikprov :S

Ska kunna spela en låt på gitarr för att få G och då ska man kunna ackorden:


A
E

D
G
C


Får hoppas dom går bra imorgon så att jag klarar de! :) Sen är jag klart med musiken (YES!!) och då har jag drama fram till sommarlovet, hur gött som helst! ;)

Aja, vi hörs ju av mer imorgon, har ju massor av datorlektioner så ska nog kunna klämma in inlägg imorgon ska ni se! :)


Sov nu så gott, puss<3 

  

  

Av Alexandra Brunander - 16 mars 2010 00:31

Hittade bilder i mobilen innan ju (skrev om de längre ner) och då hittade jag även bilder på mig när jag väntade på att vi skulle ut och åka i backarna, vet inte om jag fick upp de inlägget eller inte men här kommer bilderna i alla fall :)


Jag är eller rättare sagt, var helt klart snyggast i backen!     

Av Alexandra Brunander - 16 mars 2010 00:14

Har inte gått och lagt mig ännu och jag måste tillägga en sak..


Joakim är bäst! :D<3 

  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards