♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 22:09

Blev väääldigt avundsjuk när Joakim skrev att han skulle se på Avatar och så sa jag de till min bror och han bah "Aa men den har jag uppe fast utan text" och jag bah "GEEEEEEEEEEEEEEEE MIIIIIG!!!!!" så nu har jag den hihih :D


Ska ner och duscha och sen kolla på AVATAR! :D

Hoppas den är så bra som alla säger att den är :)


  

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 22:03


Hon var faktiskt en bra vinnare men jag tror inte hon kommer gå långt i den stora tävlingen dock.. Jag hejjade så klart på min grymma snygging Eric Saade<3

Hahaah :P Aja,


vad tyckte ni om vinnaren?

Vem ville ni skulle vinna?

Vann rätt?


  

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 20:23

Ska ner och kolla melodifestivalen nu, finns inte mycket annats att göra :)

Får hoppas att de inte är någon dålig som vinner i år för då tänker jag ALDRIG mer kolla :P


  


❤ 


  


Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 18:22

Huvudvärken blir bara värre.. Kan knappt lyssna på lugn musik och de är inte kul :(

Är hungrig också men som tur är så är nog maten klar inom 20 minuter :)

Ska snart gå ifrån datorn för känner att de inte finns intresse från min sida att sitta här så :)


Aja, ska gå bort till sängen igen, den är underbar även om man ligger på överkastet, åååh vad min säng är bäst!<3

Ska även kolla mitt sms som jag fick nyss, antingen är de från Joakim eller Gustav (...) Aja, vi hörs nog senare ikväll :)<3


  

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 18:15

* Joakim skriver in eiffel tower

* Jag läser 


Jag - Vadå efterbliven?

Joakim - Va? De står Eiffeltornet? :P

Jag - Jaha hahhaha xD

Joakim - Tror nog att de är du som är lite efterbliven alexandra ;)


  

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 16:07

Nu ska jag städa upp på mitt rum, de är inte så mkt, det är bara att jag ska bädda min säng hahah :P

Ser så stökigt ut men när man har bäddat sängen så är allt de på golvet uppe i sängen så jaa! :) Sen ska jag dammsuga övervåningen och sen tänkte jag sätta mig och måla eller något, brorsan laddar ner film så internet är dryyyygt.. Jobbigt att sitta vid datorn då men jag skriver säkert senare så undertiden får ni ha de så superbra! :D<3


  


  

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 15:54


Rolig, snäll, söt & underbar*



    

Av Alexandra Brunander - 13 mars 2010 15:29

Nu är jag tillbaka hemma och det känns bäst! :D

Det var jättekul att köra bil och det är helt klart något jag vill göra jämt nu hihih :P

Pappa kommer få åka med mig ofta, mamma vill inte :( :P

Jag har kört runt i hela byn och de som är svårt är att backa, annars funkar de mesta! :D:D


Alexandra/Jag = BÄST!!!


  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards