♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2010 19:39

Nu ska jag inte sitta vid datorn längre, det är tråkigt och jag har inget att göra :P

Men jag ska väl kunna hitta på något undertiden jag väntar på maten och joakim! :)


Ni får ha en trevligkväll för det kommer jag ha! :)

Och nu fick jag sms ifrån J så då har jag något att göra :) Puss på er<3


  

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2010 18:56

Min helg kommer bli bra nu! :)


Idag, fredag - Joakim kommer snart och håller mig sällskap hela kvällen :)

Lördag - Jag & pappa ska övningsköra (hjääälp!) och så ska jag hem till mormor & morfar och fixa lite bilder och sen går väl hela kvällen till att fixa med bilderna så jag kan beställa dom :)

Söndag - Jag ska va med Joakim igen mohahha :D


  


  

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2010 18:47


Ellen, vi får ta en fika och prata om allt, okej?<3


  

Visst har jag en snygg kompis? :)

Men sorry boys, hon är upptagen :D


  

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2010 18:30


Sitter nu på mitt rum och kyler ner rummet, hade haft en lampa som vart igång hela dagen i mitt rum, duktigt Alex! ;)

Så nu börjar de bli svalt för det gick knappt va här inne :P

Har också satt kameran på laddning för jag skulle ta kort på den fina solnedgången ute och som tur va hann jag men så dog kameran efter de så lika bra att sätta den på laddning nu för annars när jag behöver den så kommer den inte vara laddad :P


SAken jag gjorde innan funka inte så blev lite eller neh, blev väldigt sur för de så slängde en sak i golvet hihih (A)

Aja, här kommer bilder på solnedgången och även på min outfit for today! ;)

Lägger solnedgången längst upp så blir de snyggt hahah :P


Såhär ser jag ut idag! :) 

Fast just nu har jag satt upp de i en hästsvans :)

 

Vit tröja - InWear, gammal

Svartlinne & ett vitt - Gina

Svarta tights - Gina

Höga strumpor med rosett - Indiska


  

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2010 15:40

Hemma nu, skönt de annars hade jag ungefär satt mig precis på bussen hem ifrån skolan men nu sprang jag som en (het) get och hann med! :D

Sitter nu och äter macka och dricker min goda proviva men nu är den slut! :'''(


Senare idag kommer kanske Joakim hit hihih :D


Håller på med en sak nu så måste bli klar med den innan 17:30 ungefär, hoppas jag hinner! :)

Aja, hörs senare<3


  

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2010 01:12

Måste bara säga att jag är klar nu! :)

Är även supertrött så ska ta en snabbdusch

för min säng ser väääldigt lockande ut hihih (A)


  

Av Alexandra Brunander - 12 mars 2010 01:00

Nu har jag bara 2 sidor kvar utav 21, känner mig rätt bra ändå! :)

Ska ner och duscha efter detta, sen borta tänderna och sånt så detta får bli mitt sista inlägg före nattenr<3

    


  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards