♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 09:12

God mogon gott folk :)

Fick en kommentar från anonym där hon eller han sa till mig att jag inte hade skrivit om min lilla hemlis och det hade jag helt glömt av igår för jag mådde inte så bra men nu skriver jag de och det var dumt av mig att inte skriva de igår fast jag lovade.!

Jag var och sökte sommarjobb på ICA men han visste inte riktigt om jag fick eller inte så han skulle höra av sig :) Det var ingen stor och rolig hemlis men ändå något :)


Nu ska jag ner och äta och måla mig :) Sen blir det till att dra till tåget som går 10:18 för om jag tar 10:47 bussen så blir jag försenad :( 

Måste se till så att Fille kommer tidigare för jag vill inte vänta i 30 minuter på honom så jag får muta han med något :P

Aja vi hörs när jag kommer hem runt 18 eller så, puss<3

  


Dagens outfit kan komma upp ikväll kanske :)

  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards