♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 23:38

Plugget går frammåt och jag känner mig duktig :)

Ska fortsätta nu, för de är ingen svår läxa, vi har fått en text och så ska vi leta upp vad de ord som vi inte vet betyder och sen ska vi läsa upp texten för klassen, dock är texten 21 :P


  

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 23:21

Människor utan humor och de som är känsla

bör kanske inte lyssna låtarna!



Det är 2 låtar av Thomas Järvheden



  

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 22:35

Såhär ser resten av min vecka ut:


Fredag - Träffa upp Lidbom 8:30 och ge hennes världens mega kram på födelsedagen! Sen ska jag till skolan med bussen som går 8:47 och så börjar jag första lektionen 9:40 med matte, sen lunch 11-12, sen engelska till 13:15 och sen en rast och sen börjar idrotten och så slutar jag klockan 15:00. När jag kommer hem ska jag få mamma till att ge mig hennes bilder så jag kan lägga in dom på datorn, sen lägga in dom på extrafilm.se och sen ska jag gå igenom mina bilder med och se vilka jag ska lägga in :)

Sen kanske Lidbom & Albin kommer upp en sväng men tror knappast de kommer ske :P


Lördag - Sova riiiiktigt länge, sen ska jag hem till mormor & morfar och fika och lägga in resten av mormors bilder som hon också ska beställa :)


Söndag - Då kommer Joakim hem till mig :D :D sen ska jag även beställa alla bilder med.. Kommer bli dyrt detta men jag tänker inte betalla frakten på 50:- det får mamma göra :P


  

Vääldigt gammal bild på mig, men den duger! :)


  

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 22:34

Joakim säger åt mig att gå och duscha och hålla käften men de vill inte jag! :B

Jag ska störa honom och vara en riktigt jävel   mihihihih!


  

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 22:29

Ska jag vara ärlig? Aa klart jag måste, jag har inte börjat plugga än :(

Jag är sämst på att börja.. Början är värst alltså när man ska ta upp läxorna men sen när man väl börjat är de ändå rätt lugnt.. Måste bara få tummen ur handen och göra de, eller som jag sa innan till Joakim får rummet ur handen och göra de :P


Bilden är snyggast ever, I know ;)

(eller inte, men rolig!)


    

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 21:32

Nu blir de musik, engelska och proviva, ååh den är så sjukt god!<3

  


  

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 19:56

Den filmen är underbar!*

Under bilden finns en underbar låt ifrån filmen<3

Kan inte sluta sjunga på den låten.. (A)


   


  

Av Alexandra Brunander - 11 mars 2010 18:55

Hemma ifrån UF-mässan nu, sjuktdrygt att gå runt där ifrån 12-17:15.. Men men, jag köpte två saker, tänkte att jag lägger upp dom på bloggen så ni får se! ;)

Lägger även ut hur jag såg ut idag! Jag är så snäll med bilder idag så jag vet inte vad :D


Kan passa på att säga stort Grattis till Tina som slog

Joakims poäng i spelet ;)


De första är ett kitt som man kan ha i väskan, köpt av Virres UF-företag, köpte de för att de är rätt smart att ha + att hon är min kompis! :)

Det kostade 10 kr :D Det andra är ett nytt busskort, mitt från västtrafik är hur söndrigt som helst så vi får se hur länge detta håller! :) Kostade bara 15:- så :)

  

Jag idag! :)

    

Tröja - Gina

Linnen - Gina

Byxor - Carlings<3

Strumpor - Team sportia :P


  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards