♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 21:32

Ps. Kommer komma i säng runt 22 för nu måste jag installera våran skrivare till datorn med.. Sen ska jag även tvätta bort smink och sånt.. Aja Sov gott :)<3


  

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 21:23

Har sån huvudvärk och blä så ska gå och lägga mig för imorgon ska jag vara frisk, kan ju inte låta Filip virra runt helt ensam där på stora Åhaga, måste passa honom ;)

Men om vi ska vara realistiska så är de nog han som håller koll på mig :P

Om ni inte fattar vad jag pratar om så ska min klass (EP1) åka till Åhaga, bild nedan, och kolla på UF-mässor och UF står för ungaföretagare :)

De ska bli jättekul, de är ungefär 180st olika stånd där som man ska kolla och lite så så de ska bli super, måste även kolla vad de är för saker vi behöver ha med imorgon, våra lärare är ju sånna att vart man än ska så får man prov/test på de senare så vi har aldrig ledigt eller gör något för skojskull.. :P


      


Det 'är verkligen superstort där inne så jag kommer vara yr som en höna :P

Aja, sov så gott ni andra som antagligen kommer vara uppe ett bra tag till :)


Puss på nosen!*


  

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 19:34

Jag kommer inte skriva om så mycket olika saker idag för jag har ingenting som ploppar upp i skallen som jag kan skriva om riktigt.. 


Ge mig förslag på diverse (olika) saker som jag kan skriva om

så lovar jag att jag uppdaterar mera! :)<3


  

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 19:26

Yes, jag fick 130850 nu :D

Kan bero på att jag inte orkade vara en slöpåse mer så satte mig vad skrivbordet där min mus är så nu ska jag slå Joakims poäng, han har runt 330.000, undrar hur detta kommer gå :P


Ganska stort hopp :P 

  

UPDATE!*


VEM ÄR BÄST?? :D

Mohahha jag leder snart över Joakim ;)

  


  

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 19:10

Idag är min blogglust på noll, börjar känna mig lite sådär nu på kvällskvisten.. Inte så kul för de vore ju trist att bli sjuuk nu för det vill jag ju inte..!

Såg att Joakim och Tina är väldigt duktiga på det spelet jag la upp innan idag så grattis till er, jag fattar inte hur ni klarar de, jag får ryck varje gång jag förlorar och tappade tillslut lusten hihih :)


Har legat i sängen sen klockan 4 ungefär och så har jag kollat på "Luftslottet som sprängdes"! :) Vääldigt bra film om ni frågar mig och jag tycker att alla de tre filmerna (Män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes) är super och verkligen sevärda så ni som inte sett dom än, KOLLA!

Nu ska jag försöka mig på spelet igen, får se hur långt jag kommer, lite svårt när man har laptop(?)  och spelar med för musen får damp :P

Jaja, så blir de när man inte orkar sätta sig vid skrivbordet :)


Puss puss!* 


  

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 15:50

Har skittråkigt.. Ska gå ifrån datorn för här finns inget roligt, förresten så fick jag 20800 i poäng innan i de spelet jag pratade om! :)

Ne, nu ska jag typ.. Göra något annat.. Puss<3


  

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 14:56

Hemkommen ifrån skolan, eller kom hem 14:20 ungefär :)

Proven gick la sådär men undersökningen på UM gick kanon! :)


Sitter nu och spelar ett spel som Joakim visade mig och nu går de inte sluta..

För er som vill prova så varsegod ---> KLICK :D


  


  

Av Alexandra Brunander - 10 mars 2010 00:03

Nu sitter jag här i min säng och har ångest.. Faan att jag inte pluggade tillräckligt idag nu när jag ändå hade tiden..! Varför ska jag vara så jävla dum i huvvet??

Åååååh! Detta kommer jag störa mig på hela natten och de är ju liiite väl sent att plugga nu! Kommer gå skit & piss imorgon på proven och det är ju inte bara 1 prov det går åt helvete på utan 2!!!!

Ne, är så jävla sur nu så de finns inte..!


Borde lägga mig men är inte de minsta trött! Plugga kommer inte gå men får väl försöka!

  


  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards