♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 15:07

Såhär ser jag då ut idag! :)


     


"Halsduk" - Lindex tror jag, gammal

Svart linne - Gina Tricot

Svarta leggins - Gina Tricot

Grå BH - Lindex

Strumpor - Indiska


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 14:30

Nu är jag hemma men jag kan inte tala om vad de var jag skulle göra riiiktigt än, ni måste vänta tills imorgon :)

Tog lite outfits bilder innan jag gick innan så tänkte att jag laddar upp dom nu innan jag börjar plugga (fyf...n!)


Alla får strömavbrott i våran kommun hela tiden, skitstörande!! :O


  


Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 12:17

Go' morron Go' morron!* :D

Har ni sovit gott? De har verkligen jag :)

Har ont i halsen när man sväljer, vet inte vad de beror på för jag är inte förkyld? :S

Men men, de går över tills jag gifter mig som ordspråket säger! :)


Nu sitter jag och äter macka och dricker varm O'boy till de, älskart<3

Senare idag ska jag ut på en promenad och gå till *** för att göra en sak! :D 

Hoppas hoppas hoppas, så håll tummarna för mig även fast ni inte vet vad de är, jag kommer skriva sen när jag kommer tillbaka vad de var jag gjorde :)

Sen måste jag plugga samhäll & företagsekonomi (bläää!) för har prov på de imorn..

Men jag ska nog klara detta :D Lidbom ville komma med efter att hon hade vart i Borås så vi får se! :)

 

  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 01:38

Nu är tänderna borstade och jag är redo för sängen, ska bara av med tjocktröjan :)

Men vet inte riktigt om jag ska lägga mig än hum.. Vi får se :)

Fille gick precis och la sig och jag vet inte när Joakim ska lägga sig :)


Skriver iaf godnatt så hörs vi när jag vaknat imorgon bitti! :)

Ska tänka på alla er som fick slava upp till skolan! ;)


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 01:16

Oj! :O

Klockan är ju redan 01:16.. Hemskt va tiden bara flyyyger iväg, men jag har ju kul så de är inte så konstig :) Borde dock gå och lägga mig men.. Äsch, jag är ledig imorgon så jag kan sova en hel del då och så.. Ja de blir perfa mohahah! :D


Filip & Joakim är super, ni är bäst! :D<3

Ville bara tala om de (A)


Ne, ska jag kanske gå och borsta mina tänder så att de är gjort? Skönt att få de överstökat så det ska jag göra och sen ska jag vara social tills jag somnar :P


BILDER PÅ DOM BÄSTA! :D

     


  


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 01:08

1. Min katt har fått för sig att min mobil är hans för han håller fast i den och om jag ska ta den så ska han bitas och bevisa att det är hans så jag får väl stå ut med att vara en mobil fattigare tills han somnar :P


2. Jag är varm men sitter bara i tröja & minishort, konstigt :p


3. Joakim hade fel :D


4. Filip är gay och lite sur för att jag kom på de! :P



    

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 00:49

Jag är glad, knepig och lycklig, kan känslan vara påväg? :)


  


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 00:36

Nu är familjen annorlunda slut, kollade på webben och precis när de slutade så kom Joakim tillbaka ifrån duschen så de var bra tajmat :D

Pratar nu om hur man stavar tajmat, alltså tajming, bra planerat och det var va vi kom fram till, Tajmat :P


Nu ska jag prata med Joakim & Fillefjong på msn och sen kanske jag slänger upp något inlägg om jag får något att skriva om! :)


  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards