♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 22:05

Har lyssnat på Daughtry - Life after you sen jag la upp inlägget nedanför, alltså sen 19:45 ungefär.. Hittade låten på Idas blogg och blev helt kär i den, älskar den!<3

Nu ska jag läsa i samhällsboken för jag verkligen MÅSTE!!

Har varit skitdålig på att läsa i den.. Fy mig..!


Desperate housewifes avsnittet var bra och åh vad jag älskar de programmet, någon mer än jag som såg de? Vad tyckte ni? :)


    

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 20:54

Om 6 minuter börjar DH, tack gode gud!<3


Mamma har blivit en lite facebook-nörd och de är så gulligt när hon inte vet vad hon ska göra på vissa saker, men hon lär sig fort :) Så vi har legat i min säng och kollat igenom en massa saker och inställningar, vi hade varsin dator med så vi båda är datornördar ;) Men kul var de hahah :P

Precis vad jag behövde för min kväll håller på att rasa samman.. Vill inte prata om de så fråga inte<3


...


 

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 20:06

Det går inte bra för mig att plugga.. Mina armar vill inte sträcka sig och mina händer vill inte greppa tag i boken.. Hur ska jag klara provet imorgon? Kommer gå skit..!*


Måste sluta tänka på allting....

            


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 19:43

Låten är underbar och den betyder! <3



Ten miles from town and I just broke down
Spittin' out smoke on the side of the road
I'm out here alone just tryin' to get home
To tell you I was wrong but you already know


Believe me I won't stop at nothin'
To see you so I've started runnin'


All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughin' with you
I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you


Last time we talked, the night that I walked
Burns like an iron in the back of my mind
I must've been high to say you and I
Weren't meant to be and just wastin' my time


Oh, why did I ever doubt you?
You know I would die here without you


All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughin' with you
I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you


You and I, right or wrong, there's no other one
After this time I spent alone
It's hard to believe that a man with sight could be so blind
Thinkin' 'bout the better times, must've been outta my mind
So I'm runnin' back to tell you


All that I'm after is a life full of laughter
Without you God knows what I'd do, yeah


All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughin' with you
I'm thinkin' 'bout all that still matters is love ever after
After the life we've been through, yeah
Know there's no life after you



Know there's no life after you
Know there's no life after you
Know there's no life after you
Know there's no life after you
Know there's no life after you
Know there's no life after you
Know there's no life after you, yeah


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 19:12

Läste precis en hemsk sak på ens blogg, hennes pojkvän hade tagit livet av sig för 2år sedan ungefär och jag ryser av tanken att förlora någon som man älskar så mycket på ett sånt sätt.. Jag är tacksam för alla jag har runt omkring mig som jag slipper sakna och veta att vi aldrig mer syns, så tack, ni betyder så sjukt mycket för mig, och tack för att jag kan se er när jag verkligen behöver de!<3


Första tanken som flög upp var att jag bara ville krama om dig..

  


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 19:01

Vad gör allihopa?? :)

Jag sitter på mitt rum i sängen och har huvudvärk, kommit fram till att min mage får damp när jag dricker mjölk så ska tycka synd om mig själv hela kvällen nu bara för det.. Kommer ju inte kunna dricka mjölk, hur ska jag stå ut?? :O :'(

Sen kom jag nyss på att de är tisdag (när man är ledig mitt i veckan blir min hjärna lite knasig och glömmer bort saker!) så då går Desperate Housewifes på TV så det är jättebra för jag vill verkligen se vad som händer denna gången, lipade ju som en tok förra gången när alla dog och sånt.. :(


Ne, nu ska jag vara duktig och läsa samhällen :P

Visst ser min samhällsbok rolig ut? ;)

 


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 15:45

Har inte börjat plugga än även om jag lovade de hihih (A)

Men iaf, jag vill säga 2 saker sen SKA jag börjar, och de kan jag lova för jag vill bli klar med läsningen och sen kommer Lillbommen hit :D<3


1. Dom här två mascarorna ÄLSKAR jag!<3

Dom får mina ögonfransar att bli superlånga och ja.. Jag bara älskar dom!

  


2. Jag är super nöjd med min kropp och hur jag ser ut och hur jag är! Jag tycker om mig själv supermycket, innan sommaren och på sommarlovet och sånt så hade jag dåligt självförtroende, var blyg, hatade att träffa nyss folk coh sånt men nu är jag helt tvärt om, jag älskar mig och mitt självförtroende, jag är utåtriktad och jag tycker om att träffa nytt folk! :)

Många i min ålder har väldigt dåligt självförtroende, tycker dom är fula, tjocka och bantar, blir vegiterianer för att de är en trend och sånt och de tycker jag är lite ledsamt, och jag tycker att man ska acceptera hur man ser ut, visst jag älskar inte allt på min kropp, som mina lår t.ex dom tycker jag inte om men jag accepterar dom och det gör de enklare att leva med dom och visst jag kan väl banta men hur kul är de? Och då försvinner ju allt annat på mig som jag tycker om så nej tack. Man kan vara nöjd med sin kropp även om de är något som man mindre gillar! :) Med detta vbill jag säga, var nöjd med din kropp, det finns många som önskar att de hade en kropp som din, varför förstöra den då? :)



Faan va rädd jag blev innan när jag tog kort, skulle ta kort på några saker ute så jag tog ifrån mitt fönster och så var blixten på och så hade jag kamerablixten emot en lsit vid fönstret och så tog jag 3 kort, sen flytta jag kameran och faan va de rök ifrån den listen, fick panik men det slutade och jag ska strax gå ner till pappa för säkerhetsskull, han är ju brandman så ;)


  

Av Alexandra Brunander - 9 mars 2010 15:11

Nu blir det till att läsa 29 sidor samhäll & sen läsa igenom företagsekonomin.. 

Usch vad det är tråkigt :( FE är roligare än samhällen men måste göra samhällen först för de är mest där och jag kan inget typ.. Handlar om riksdagen, demokrati, ideologer och sånt.. Ni kan få se bilden så får ni se vad vi har att göra :/


   Klicka på bilden så ser ni bättre!


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards