♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 23:44

De som uppfann ansiktsmasken & oboyen är rena guuuuudar!<3

Kärlek till dom!


  


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 23:15

 

Mamma är i badrummet och då får jag vänta för jag orkar inte gå ner än :pSka fixa masken först sen maten :)


Men undertiden jag väntar kan jag passa på att skriva om en sak jag gick med i på facebook, och jag vet.. Jag går med i massa saker där men men nu ska vi inte prata om de utan vi ska prata om en fans-sida som heter killparfym<3
Jag håller verkligen med, killparfym luktar så sjukt gott! Visst gör de?? :O 

En kille som luktar gott får ju direkt ett STORT + (iaf från mig) och sen kan man bara ligga och lukta på dom till man blir helt yr i bollen :P 


Killparfym = <3
Så är det bara!


      















Tog dom 2 för jag vet att dom luktar gott hihih :)


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 22:46

Oj vad tiden flyger iväg, klockan är ju redan 22:47 :O

Jaja, jag sitter nu helt nyduschad efter promenaden, Lidbom hängde med :) Fast de kanske jag skrev? Hum..  Jag är lite vimsig just nu hihih

Bilderna blev inte bra så laddar nog inte upp dom :)

Aja iaf, nu ska jag använda en ansiktsmask & göra varm oboy & macka till de :)

Visst låter de mysigt och gott? :) Saknar bara sällskap.. :/

Fast kanske skulle behöva ta på mig lite mer om någon kommer, har bara trosor och en tröja på mig, ni vet den randiga nya, kolla nedanför :P 


Jaja, nu ska jag fixa mat och sånt för jag är hungrig (A) Puss<3


Sorry för att det blir massa bilder på mina jeans och den tröjan, ska ta nya kort imorgon så blir det lite mer variation, kan köra på en dagens outfit! :)


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 19:54

Nu ska jag ut och fota :)

Vi hörs senare och då laddar jag upp bilderna som jag har tagit :)


Kisses on your lips.!*

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 19:39


Tankarna spelar mig ett spratt, jag fattar inte ett skit :S


  


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 19:19

Lite kul är den allt :P

Den är lite fryg i början men kolla på den ändå! :D



  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 18:49

Är dom inte bara för söta?? :O

            

Finns att köpa på Smyckes Bageriet! :)


Hade jag haft mer pengar denna månaden hade jag lätt klickat hem ett par men de får nog bli nästa månad för jag köpte tillräckligt i helgen! ;)


  

Av Alexandra Brunander - 8 mars 2010 17:59

Blev ett stopp direkt, mamma gör mat nere, varma mackor med tonfisk<3

Så det får bli lite kvällsbilder istället senare när det är mörkt ute! :)

Fick svar av min lärare också och då fick jag veta att jag inte kommer missa provet så det känns bra, hatar att ligga efter med något så, det blir nog bra de här :)

Och för er som har missat varför jag skulle missa provet så är det för att jag ska till UM för att få nya p-piller och sen ska jag även göra en undersökning, och jag säger faktiskt inte hjälp.. De känns lite konstigt :P

Alla är jämt hypernervösa flera dagar före men jag är helt lugn, hahah :P


Hur var det för er när ni skulle göra det för första gången? :)

 


  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards