♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 23:42

Ne ska jag kanske tacka för mig?? Eller som dom vuxna säger, tänka på refrängen, varför säger man de egentligen? Refrängen i en låt är ju de bästa så varför dra då? :p

aja, nog pratat om de, nu skriver jag god natt och sen ska jag sova :)


Sov gott pussgurkor!<3

  

Jag ser sur ut hihih :p

Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 23:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 23:08


Naglarna blev vanligt svarta! :)


Provade att göra med små rosa prickar längst upp, en prick på varje nagel men de såg kladdig och fult ut..!

    

Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 22:51

Joakim är dum för han säger en sak sen gör han en annan och sen när han väl kommer tillbaka så skriver han hej och sen går han och gör de han tänkte göra från början.. :''( (hihih!)


Jag & Filip har planer inför lördag så nu blev min lördag bäst! Först shoppa sönder och sen hem till honom och käka pizza och kolla film och cepa oss, super verkligen!

Vi sitter och pratar om vad för film vi ska se och då sa jag INTE ZOOMBIE-filmer!

Eftersom alla handlar samma sak,

hej jag är zoombie och min plan är att äta upp hela jordens befolkning, nu sätter jag igång, åh nej,jag han bara med några städer innan någon hittade ett sätt att döda mig på, hoppas mina zoombie-buddies klarar sig längre än mig

hej jag är zoombie och min plan är att äta upp hela jordens befolkning, nu sätter jag igång, åh nej,jag han bara med några städer innan någon hittade ett sätt att döda mig på, hoppas mina zoombie-buddies klarar sig längre än mig


  

Sommaren 09<3

Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 21:15

Håller på att måla mina naglar, är rastlös så har inte mycket mer att göra :P

Sitter och pratar med lite folk på msn med, alltid kul de :)

Har målat naglarna svart, funderar på om man kanske ska spexa upp dom med något, men frågan är då med vad? Någon annan färg kanske? ;)


Lägger upp resultatet senare :)

Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 20:30

I helgen ska ju jag shoppa och jag kan inte bestämma

mig för vilken spegel jag ska ha!! :O

Ska köpa en på IKEA och jag vet inte vilken..

Någon som har lust att ge mig förslag på några? :)

Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 18:58


   

Sitter nu och äter lite cheesecake, ååh vad det är gott!<3
 

Nu när man inte har några läxor att tänka på så är det skönt att bara slappa och göra lite som man vill, men sen när man har gjort de så finns det inte mycket att göra.. Men jag kommer alltid på någonting, och nu äter jag glass & sen ska jag hum.. Ja det får ni se sen hihih :D

Av Alexandra Brunander - 4 mars 2010 18:23

Hej allihopa!
 

Har inte haft med mig datorn där av min dåliga uppdatering, sorry sorry..!

Har varit varit i skolan hela dagen och efteråt åkte jag in till Borås för att köpa presenter till Feli & Rox som ska ha party imorgon :) Kommer nog bli kul!

Tyvärr kan jag inte visa er presenterna än eftersom de båda läser min blogg lite då och då så vill inte avslöja något ;)


När jag satt på bussen till Borås så får jag ett sms ifrån Joakim där det står "Hej Tönt! :D" och jag bah; eh? vart är han?? tittar runt lite, sen svarar och frågar vart han är och kollar lite mer men ser ingen, sen när bussen stannar vid centrum så går han förbi och säger "Här är jag :P" Fattar inte hur jag inte kunde se honom för jag satt bland sätena där bak och de fanns typ 4 rader till bakom mig, men men, ibland är man en blind lite jävel ;P


Nu vet ni vart jag har hållt hus hela dagen :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards