♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 22:42

Känner att sängen lockar så ska nog gå och lägga mig nu hihih :)

Men de kan vara behövligt för jag behöver komma upp i tid imorgon, även om jag börjar 9:45 så måste jag ta 8:47 bussen och jag ska platta håret imorgon och sånt och jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ha på mig heller så behöver lite tid där på morgonen :) Blev en lång förklaring på varför jag ska gå och lägga mig hahah!


Ni får sova så gott, om jag inte kan sova så slänger jag in ett till inlägg :)

Puss!  

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 22:08

Andra avenyn är ju lika bra som alltid! :)<3

Sitter nu på mitt rum och funderar på lite olika saker, måste t.ex köpa en present till Rox & Feli imorgon eftersom jag slutar så sent att jag inte hinner göra det på fredag innan deras party börjar.. Problemet är ju då att jag inte vill åka dit själv.. Får försöka fjäska för någon imorgon hihih :P 

  

  


Denna helgen kommer bli bra känns de som, iaf kommer fredagen och lördan bli kul!

På fredag ska vi fira Feli & Rox då och då träffas tjejgänget - Maike & Lidbom och sen på lördagen ska jag åka iväg och shoppa sönder, faan vad jag lääängtar! :D<3

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 20:41

Vad tycker ni om min nya header? :)

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 20:12

Dagen blev precis ännu bättre! :D


Vet ni varför?? Ne de är ju klart ni inte kan veta vad jag tänker på hihih :p

Men idag kommer ÄNTLIGEN mitt efterlängtade Andra Avenyn<3

  

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 20:04

Guuh så underbart det vaa! :O

Ni är man nyduschad och fräsch och luktar som en sommardag :D Me like alooot!<3

Så nu är man go, mysig och varm, saknas bara någon trevlig person så man kan hitta på något för de är så tråkigt att t.ex kolla på film ensam "/

Ne, nu ska vi inte tänka så, Jag kan ha kul utan andra (kan jag??) :P

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 19:24

  

Nej nu ska jag gå ner till badrummet och ta en varm dusch :) Sen efter de ska jag smörja in mig med min nya Bodylotion/bodybutter som jag fick av Joakim när jag fyllde år! :D.. Den luktar supergott, det är med doften Mango<3
Slänger in en bild så att ni kan titta & bli avundsjuka ;) Skriver mer senare när jag är fräsch och luktar underbart gott, puss på er! :* 

  

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 19:19

Är det bara jag som tycker det är lite småjobbigt att se sina ex med någon?? 

Även om man inte har känslorna kvar så känns det ändå konstigt och jobbigt, undviker gärna bilder och sånt.. Vet inte varför men så har det varit jämt för mig och för att jag ska kunna acceptera de behöver jag se paret flera gånger, se bilder och sånt ofta för att det ska bli enklare men ändå.. Lite störande faktiskt..


Får väl hoppas att det försvinner med åren? :)

  

Snyggbild, eller hur? ;)

Av Alexandra Brunander - 3 mars 2010 18:51

◕‿◕


Visst är den söööt? :)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards