♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Alexandra Brunander - 2 mars 2010 19:54

Jag har hittat massa information & fakta om Liverpool, precis allt jag behöver veta så nu är jag snart klar, satt hon där och drömde..


Ja som sagt, om man vänder på de så får man fram verkligheten, det finns INGENTING om det som jag behöver, finns bara massvis om fotboll.. Ska skriva lite om fotboll men jag kan ju inte stå där i 10 minuter och prata om de, right? "/

Men jag har kommit en bit iaf, och jag är stolt över mig själv.! :)

Nu tänker jag jobba hårt och flitigt fram tills klockan blir 20:50 för då ska jag tvätta bort sminket, sätta upp eller släppa ner håret och ta på mig mjukiskläder och slappa framför TV:n :) Det är ju DH idag :D, INTE MISSA HÖRNI!!!!


  

Av Alexandra Brunander - 2 mars 2010 18:17

Tjoo!


Jag har inte skrivit något på hela dagen för jag har inte varit på humör för de.. Men nu slänger jag in ett inlägg ((tråkigt inlägg dock..)) och det kommer INTE bli mycket uppdatering från min sida idag för jag måste verkligen plugga som en blådåre tills imorgon, ni vet? Har ju muntligredovisning om min stad, Liverpool, och den ska ju vara i 10 minuter.. Fick ny information om detta idag så nu har jag mer att göra..

Aja, det löser väl sig, har ju hela kvällen, förutom mellan 21-22 då de är Desperate Housewifes :D, och hela natten.. Ska nog klara mig ;)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards