♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 28 februari 2010 23:56

Nu ska jag krypa till kojs :)

Imorgon i skolan ska vi bestämma ett straff för den som förlorar, hjälp :P

Aja, jag ska klara de iaf, och jag tror han kommer klara de med men lika bra att ha ett straff för då vill man ju verkligen inte förlora :p

Så nu är de slut på klubbor och sånt i skolan och hejdå godis hemma hahaha :P

Ne jag kommer inte sakna de, kanske den första veckan, inte mer sen!

Är trött på godis och de kan jag säga att min kropp är med så detta är bra för mig! :)


Sov nu så gott sötnosar! :)<3

 

 

 

                                           Ps.

Imorgon ska jag skriva

vad jag ska förbättra mer!

Av Alexandra Brunander - 28 februari 2010 23:43

Jag och Filip ska ha godisförbud fram till påsk!

Hur kommer detta gå tro??? :p

Kommer vi klara de, eller lär någon förlora?

humm ;)

  

Vi får äta på speciella tillfällen, men inte mycket!!

  

Av Alexandra Brunander - 28 februari 2010 21:55

Sitter här framför datorn och latar mig lite hihih (A)

Ska snart gå ner och hämta något att dricka tänkte jag men innan jag gör de så slänger jag in ett blogginlägg :)

Satt precis och kollade på kissies blogg, hon är ju på Gran Canaria och jag bara läängtar tills jag åker utomlands (har inte planerat/bokat något än dock..) och kan lägga mig vid poolen eller havet och bara njuta, sola och bada, äta god mat, gå ut på kvällarna, shoppa lite och bara leva livet, shiit så underbart! :)


Jag & Lidbom ska ju åka till Grekland när vi har tagit studenten så det är ju närmare 2 år kvar.. Trist.. Men jag hoppas jag kommer åka till utlandet innan! :)

Jag och Julia har planerat en massa resor som vi ska göra, vill ni se? :D
Skriver i nummerordning, vi ska åka i den ordningen de står! :)


1. Grekland

2. Malta

3. Californien

4. Miami

5. Spanien

6. Turkiet

7. Las Vegas


Åååh så jag längtar<3


Av Alexandra Brunander - 28 februari 2010 17:44

 

Här ligger mitt slott! :D

 


Känner lukten av kaffe ifrån nedervåningen så tror de är fika på gång, nomnom!:)<3 Ska ut och gå med Julia, kommer inte bli kul denna gången, har med mitt förra inlägg att göra.. Mer än så behövs inte sägas på bloggen, lite privat liv måste man ha.! Aja, får boka om tiden, vi skulle gått kl.18 men eftersom fikat nog är då så flyttar jag fram de till 18:30   

Av Alexandra Brunander - 28 februari 2010 17:05

Jag kan inte fatta det..

Hur faan kan du ljuga för mig? Trodde vi sa allt till varandra, men tydligen är det jag som säger allt medans du ljuger om vissa saker.. Har trott dig heeela tiden..

Av Alexandra Brunander - 28 februari 2010 16:24

Gästerna är tråkiga och ingen är inne på msn, detta kommer inte bl en rolig dag..

Vad ska man då göra nu under dagen.. Videon innan blev inte bra så vi gör en ny en annan dag :)

Får väl kolla igenom alla bloggar, kolla igenom facebook och bli en datanörd..!

Skriver senare om min intressanta eftermiddag.!


Puss på dina läppar!*

     

Av Alexandra Brunander - 28 februari 2010 15:24

Har suttit och spelat 2 spel hela dagen, jag måste verkligen lägga av med de :P

Om en 30 minuter så kommer några gäster hit och då får jag paket! :D hihihi!

Har tagit på mig kläder men inte gjort mig i ordning med smink och sånt så det tänkte jag göra nu! :)

Kanske gör den där videon som folk ville att jag skulle göra, alltså hur jag sminkar mig, vi får se hur det blir :)'

 

PUSS PÅ DIG!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards