♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 23:41

Everybody has a special someone

Someone that makes you laugh

Someone that makes you smile

Someone that you'll never get over

Someone that gives you butterflies everytime you hear their name

Someone that will be in your heart

Someone that you think about everyday

Someone that makes your heart race everytime you're near them

Someone that just take your breath away

Someone that no one can understand execpt from you

Someone that people think you can do better

Someone that the first time you layed your eyes on them You knew you love them♥♥


Hittade den texten på min bilddagbok (går igenom hela den) och gissa vem som skrev den? Jo mippe, visst är den bra och så men att "han" har skrivit den gör att den sjunker!

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 23:23

23:23


Mamma säger att jag ska gå och lägga mig

Jag säger att jag ska lägga mig senare


Mamma säger att katten är i mitt rum

Jag säger att han inte är det


Mamma säger att jag ska vända tillbaka dygnet

Jag säger att jag håller med

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 23:07

Är inne på facebook och så gick jag in på två Fans-sidor och läste om hur tjejer vill att killarna ska vara och tvärt om, och jag ångrar att jag läste allt de för det fick mig att tänka, tänka på saker jag inte vill tänka på.. F***n..

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 22:39

Jag har suttit här och funderar på en del saker.. Har kollat på bilder på datorn, bilddagboken och på facebook & jag saknar så mycket som kanske inte kommer tillbaka.. Är rädd att det lätt blir till minnen man tänker på men minnen som man inte kan uppleva en gång till (pratar inte om pojkvänner & kärlek).. Som mitt sommarlov t.ex det var perfekt när jag var hemma och alla dom minnena saknar man som tusan, sen när man åkte iväg till stugan blev allt ett helvete och man var maktlös, kunde inte hjälpa till eller ändra på något, man var helt stuck.


Ne.. Detta året är året då jag har förändrats mest, och det ska jag fortsätta att göra för jag älskar det! Jag har gått ifrån att vara den personen jag hatat till den person jag trivs med, tycker om och älskar! Jag älskar hur jag är nu mot innan.! Jag ahr förbättras till det bättre, oftast blir det väl lätt att det blir värre men varken jag eller mina vänner tycker att jag blivit värre, vissa har nog inte märkt något men dom som har gjort de vet att jag trivs nu, att jag är gladare, nöjdare, ångrar inget och saknar inget. Jag gör de jag känner för, jag gör de jag vill!<3


Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 21:40

Ååååååh!!

Min msn har slutat fungera och det är skitstörigt!

Den bara laggade ur och sen står de försök igen, avbryt eller sök efter

fel men de går inte reparera heller.. Åååh så trött jag blir på sånt här!!!



Fick HOPE-ringen av Maike igår:)<3

 

  Photo by me!

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 20:53

Jag gjorde om i min blogg lite snabbt nyss :)

Trivs aldrig riktigt bra med en header.. Byter hela tiden för att jag tröttnar :P

Kanske borde göra en snygg och sen inte gå in och kolla på min blogg så ofta utan bara 1-2 gånger i veckan så kanske man inte tröttnar? :)

Att man bara skriver inläggen men inte kollar bloggen.. Hum.. kan de funka tro? ;)



De 3 nedanför har jag nyligen haft, vilken är bäst?

     

Av Alexandra Brunander - 27 februari 2010 20:48

Har kollat lite på Fokis blogg och funderar på om man kanske skulle ta och vara med i tävlingen som avslutas imorgon? Har aldrig vunnit mer än en länk så varför inte ställa upp och hoppas på de bästa? :) Ne, nu ställer jag upp! :D


*Så nu är jag med och tävlar om Fokis outfit ifrån Kii :)*

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards