♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 22:58

Jag är trött men hittar bara roliga saker hela tiden så kan inte gå ifrån datorn och nyss hittade jag denna sjuka sidan, det är ett spel som man vinner på :D


Kolla själva, tryck HÄR!*

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 22:52

Kan slänga in en sista sak, jag gjorde i ordning i min hylla

medans julia var här, blev liite bättre än innan iaf! :)

Kan lägga upp bild på det senare, men inte idag!


SOV GOTT! :D<3

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 22:41

Vilket fint inlägg jag hade fått av Lidbom och Caesar vafan? xD

Nu har hon gått hem (inte kul..) så jag har skrivit namn på alla skivorna nu och lite sånt där så nu är det klart och jag har inte så mycket mer att göra på datorn "/..

Ska nog gå ner och ta en snabbdusch och sen gå och lägga mig :) Fast de är jobbigt att gå till sängs med blött hår :( Men hinner aldrig på morgonen så det måste bli nu.!

Jaja, tror iaf jag stänger av min dator för det kommer upp en ruta var 5 minut som det står Starta om datorn eller Starta om datorn senare och jag har klickat bort den sen klockan 15:30 hihih :D

Så nu ska jag vara snäll mot min dator så att den kan göra sina uppdateringar och allt sånt och nu bör jag ta bort datorn för min katt är arg för att han inte får bita på min elsladd ifrån kontakten in i datorn.. Aja, sov så gott sötnosar! :)<3


Ps. Joakim, du skulle bara våga byta ut den mot de!! :O DS.

Du & jag..

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 20:25

Hej hopp i chokladlandet :D

Det är slaven som skriver igen höhö. Men idag är min härskare snäll och har inte tvingat mig till något mer än att plugga på den där jävla naturkunskapen, men det va jag tvungen att göra tyvärr :/

Jag längtar tills på fredag då det blir kalas för min älskade härskare :D Det ska bli kul !! På lördag åker jag till kusinerna med så det blir en toppenhelg !

Vad mer kan man säga? Jag har gått i skolan medans vissa andra har det gött och får vara hemma, dumma !

Nu ska jag..... jag ska gosa med rambo som precis kom innanför dörren :D om inte hon hinner före, vilket hon gjorde :(

Meeeeeeeeeeen jag älskar Alexandra Brunander ändå :D<33

Hon är min bästa vän ! :D

Ha det bra allt folk och lev livet !  

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 17:50

Snart kommer Lidbom :D

Och jag fick precis veta att Joakim har köpt en present till mig som jag ska få på fredag! :D<3

Sen kan jag tillägga att jag diggar denna bilden på honom :D (som jag snodde(A))

 

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 17:39

Sitter här i sängen på mina underbara kuddar och pratar med Miccke, Filip & Louise på msn och springer fram och tillbaka med mitt USB-minne till brorsan dator :P

Jag hittade inget bränningsprogram på datorn men jag visste att han har ett så jag snodde datorn när han var i skolan och så har jag ju givetvis bilderna på min dator och har inget stort USB, 6GB tror jag de är på den så får ju spriga fram och tillbaka i rummet för att överföra filmerna och sånt :P

Men det går bra och han har varit hemma i 1h och 40 minuter och som tur är är han nere i köket så han vet inte att jag har hans dator är (A) Goodie med andra ord! ;)


*


Hittade lite olika saker i brorsans dator som är mina som jag har lämnat kvar den sen jag hade den datorn, lite kul att titta på och sen hittade jag saker som jag trodde var borta så blev super glad! :D<3

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 17:06

Jag sitter här och kollar runt lite på IKEA, ska köpa lite saker till mitt rum tänkte jag eftersom jag ska köpa en till spegel och IKEA har ju snygga och så :)

Sen finns det ju så mycket annat på IKEA som man kan behöva så ja.. Det blir aldrig för tråkigt för att gå runt där inne i affären eller på webben, fast äffären är roligare dock hihih :)


Jag har tänkt på detta så himla länge! Jag är så trött på min hylla över skrivbordet! Inte att själva hyllan är där utan allting som står på den, de är för mycket!!

Det som jag behöver där är fotoalbumen & filmerna, sen kanske jag bara sätter någon lite sak också men allt annat som står där gör så det ser förj**ligt ut..

Det som är på hyllan nu är:

-Fotoalbum

-DVD-filmer

-Tomma ramar

-DVD-fodral utan skiva

-Klocka

-En liten ram med ett foto i

-Kameran

-En telefon (fast den brukar inte vara där)

-Ett tovat hjärta ifrån min kompis

-En porslinssburk

-Glasburk med randiga pengar i

-En anann burk med massa onödig skit i

-Lite dokorationer, som t.ex en porslins elefant och en clown


DET ÄR FÖRMYCKET FÖR EN HYLLA!!


Därför ska jag (strax) ta bort lite grejer så det ser normalt ut där!! :)

Av Alexandra Brunander - 24 februari 2010 16:11

Jag har sommarkänslor inom mig.. De är jobbigt :(

Går runt i uppsatt hår (slarvigt!) och så har jag på mig ett linne och korta short, och känner hur varmt de är och jag känner mig glad och varm och vill bara ut i solen men så kollar man ut, och vad ser man då? Jo.. 30-50 cm med snö :''(


Våren & sommaren, när kommer ni???


Bilden tog jag i sommras..

Första bilden med min mobil och en underbar kväll<3

 
  

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards