♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 23:06

Nu tänkte jag lägga upp bilder ifrån Idre (14-20 feb) :D

Är väl på tiden ;)


Här har ni små bilder på stugan

Tänkte att jag lika gärna kunde göra så här eftersom hur kul är de att kolla på sånna bilder? Ni ser ju hur de ser ut här med ;)

 

Vi satt och fikade med Ellens familj med och jag ser ut som 10 år på dom bilderna som hennes pappa tog på mig med min kamera och dom har jag inte lust att lägga upp här på bloggen för dom är hum.. Hemska hahaha :P

Hahahha shit så röd min kind är :O hade precis kommit in ifrån skidåkningen!

 


Här är 3 bilder. Första är när man kommer ut genom dörren på stugan så kan man se den stora backen ovanför "radhusstugan", sen bild nummer 2 visar våran "radhusstuga" och bild tre visar vägen ner som man kunde åka skidor ner för och så kom man till backen direkt! :D Sen när man skulle hem kunde man åka en annan väg så man kom ovanifrån så man kör på samma väg fast man kommer ovanför och åker ner och svänger in till stugan, värsta bäst liksom ;)

 

Här kommer lite bilder som jag tog när jag åkte i backen

Mamma var livrädd att jag skulle trilla så att min kamera skulle gå sönder,

men icke då! :)  

 

Sen blev det korvgrillning en dag med :D

Och bild nummer 3, de är ett bord, de är de sötaste bordet jag sett!!! :O    Man kan ju inte alltid vara dom normala syskonen ;)  

Nu blir det bilder ifrån fredag då jag fyllde 17!*

Min födelsedagspresent! :)


Så såg jag ut sen på kvällen (inte så knäpp dock!) och jag kunde inte vara seriös just då så det finns inte ett enda bra kort på mig så det fick bli de sjuka kortet :P Det som är roligt med bild nummer 2 är att när vi var ute på restaurangen så bad mamma om att få ett glas vatten och servitrisen (som var snygg som jag vet inte vad) säger: Aa visst, vänta lite bara!, sen när han kommer tillbaka får hon en hel kanna, och sen började alla gapskratta för de såg så kul ut :P

 

Så, nu har jag laddat upp några bilder ifrån min lilla resa :)

Jag tog verkligen liiite kort, förra året tog jag massvis men i år

låg kameran i stugan medans jag susade förbi alla i backen! :P


Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 22:52

Nu har jag redigerat lite i min Länk-lista och tagit bort folk jag inte vill ha där och har jag lagt till några andra som jag tycker att ni ska läsa :)


De som jag har lagt till är:

Ida

FuckWithMe

Elli

Bekännelser


Visst är jag snäll?? :D

 


Om de är någon som vill tipsa om någon blogg som jag ska lägga upp här på bloggen

så skriv en kommentar så ska jag granska den och så där :)

Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 22:39

Loggade in på bloggen precis och säkerhetskoden som man behöver för att logga in och för att kommentera något brukar ju bara vara 4 bokstäver som t.ex iplo och nu när jag logga in så tyckte jag att de var lite kul för då såg de ut så här;

Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 21:05

Givetvis så är inte klippet upplagt ännu.... Så nu är jag en suris!!

Funderar på att ta duschen nu? Det kan ju vara skönt att vara nyduschad, sätta sig i sängen och kolla på avsnittet och sen bara lägga ner datorn på golvet och somna..

Japp, så får det bli för jag tycker att det låter väldigt hum..UNDERBART! :D

Kan ju lägga upp en dagens outfit? Fast orkar jag de?? Ne. ni får en imorgon istället eller så, orkar inte dra fram kameran och så hihih..(visst var den kossan sööt??)



This time I wount give up, you're going dooown!*  

Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 20:44

Jag har bestämt mig för några saker, men jag tänker inte skriva ner det här på bloggen, blir så jobbigt för en del personer.. Men iaf, så nu är jag klar med planerandet :)

Nu blir det till att kolla på familjen annorlunda och sen hoppa in i duschen och sen ska jag nog gå och lägga mig direkt, min säng lockar rätt mkt just nu :)<3

 

Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 20:32

Nu har jag ätit kyckling, pommes oxh tzatziki ;D<3

Sitter nu och sjunger för mig, låter helt fantastiskt ;)

Ska snart ta mig en dusch, planera lite inför en sak och sen ska jag kollar på Familjen Annorlunda på webben för som vanligt så missade jag de nu på Tv :P

Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 19:32

Tjingeling i stugan!

Nu har jag kommit hem :)

Var med Lidbom & Olivia efter skolan, kulkul!

Visserligen somnade jag där nere när vi kollade på TV men jag skyller på brasan ;)

Det blir ju så varmt och skönt och så blir amn trött och somnar, right? :P


Nu ska jag kolla lite granna på nätet, ska även kolla på lite saker jag ska köpa i helgen eftersom jag fick en shoppingdag :D

Juste, de har jag inte nämt för er.. Men jag fick en shoppingdag & en huvudmassage i födelsedagspresent :) Jaja, skriver antagligen mer senare!


Puss!♥

      

Av Alexandra Brunander - 22 februari 2010 09:36

God morgon :P

Har Svenskalektion nu, vilket är sådär men de är ändå rätt chill :) Vi ska leta pakta om en stad/ett land och senare ska vi ha redovisnig på detta (nästa vecka)

Jaja, har inte mycket mer att säga, hejdå :D<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards