♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 13:23

Nej.!

Nu ska jag allt ta mig i kragen och fixa det som behövs! :)


- Ta av mig t-shirten och sätta på mig annat KLART!

- Äta frulle (frukost då asså!) KLART!

- Bädda sängen KLART!

- Packa upp min väska KLART!

- Sminka mig!

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 12:43

Jag känner mig sämst, har inte gjort något av

de jag skrev att jag skulle göra i mitt förra inlägg hihih   

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 12:03

God morgon mina sötnosar! :D<3


Dum som jag var gick jag och la mig 3:30.. Men jag kom upp 11:30 så det är väl lite bra iaf :) Det snöar massa ute och jag är så tröööött på de, hoppas det snöar så mycket att bussarna ställs in så att vi på gymnasiet får en ledig dag :D


Senare idag (vet inte när) så ska jag ner och leka med Julia, vet inte vad vi ska göra men det är alltid lika kul att va med henne! :D

Som igår, det var skitkul :P

Jag kom hem 22:50 för att vi fick pötta upp bilen för backen, sanda och skotta, men när de var klart så skickade jag ett sms till henne (hon visste inte att jga var hemma, hon trodde jag skulle hem idag, söndag!) och frågade om hon kunde gå till mina brevlådor för min katt var "borta", och det gjorde hon så sen när hon var vid dom så stod jag på min lilla infart och sa "Tjooo" och hon titta upp och fatta ingenting, sen efter en jävla stund skrek hon bara "JAAAAA!" och sprang fram och krama mig, det var den reaktionen jag hade förväntat mig, så allt gick som planerat!


Nu ska jag bädda sängen, packa upp väskan och äta frulle, hörs senare! :)

 

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 02:00

Jag lovar att det kommer bli mer uppdateringar

nu när jag är tillbaka med internet och sådär :)

Har ju haft små eller ne.. STORA problem där uppe

och jag har saknat att inte kunna blogga så mycket

som jag velat och slänga upp bilder och sådär..

Men dom kommer imorgon :D<3


 

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 01:58


Yeea!


Hela veckan har mamma retat mig för att jag inte kommer hitta henne på facebook, sen när jag kom hem och loggade in på facebook så har jag kollat runt och lite sådär och gissa vad? ;)


Jag hittade henne ;)

Av Alexandra Brunander - 21 februari 2010 00:05

Har sån huvudvärk och tyvärr är min ork borta

till att lägga ut några bilder ifrån min lilla resa..

Dom kommer imorgon, de lovar jag er! :)<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards