♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 21:51

Nu ska jag hoppa in i duschen, blåsa håret och kanske platta de om jag orkar, och jag känner att jag kanske inte ens orkar blåsa håret så jag gör nog de imorgon bitti


När jag har duschat så ska jag skicka iväg ett godnatt sms till.. :O vem kan de va?

Jaja, ni får ha det bäst och så hörs vi av!<3


Bilden togs innan snön kom 2009 :)

Lite suddig, I know "/..

 

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 20:46


Hela världen är så underbar, när man är korkad go och gla!*

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 16:22

Nu ska jag gå och städa toaletten på övervåningen, woho..

Sen ska jag nog börja förbereda packningen och efter de ta en promenad med Lidbom och så ska hon få låna mitt fritidskort!


Visst är de kul att åka iväg och så men att packa & packa upp..

Nej tack!



Jaja, vi hörs senare, puss!*<3


 

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 15:37

Fråga - kan du inte göra ett videoinlägg ? :)


Jo det kanske jag kan göra! :)

Vi får väl se när det kommer upp bara :P

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 14:19

Här kommer lite bilder ifrån igårkväll! :)<3


Hahaha ser ut som om jag & Joakim inte fattar ett piss :P


Vi sitter och diskuterar om hans bild i skolkatalogen :P  Han hade rätt dock men ändå.. Jag hade liiiiite rätt ;)


Sen provade Filip mina ringar och han fattade inte hur jag kunde få på mig dom :P


Speciellt inte den lilla som han har på sitt långfinger längst upp :P


Jag ser rätt sur ut men precis när Joakim tog kortet kom jag på en idé :D

Jag ska göra ett konstvärk med godis-halsband, ta kort & rama in på väggen! :D 


Sen var killarna tråkiga och skulle gömma ansiktet för kameran! 

 

   


Här har dom stoppat ner ett gosedjur i tröjan så det ser ut som jag har puckelrygg, hahaha :P

Filip håller för ansiktet för han sa "man kan ju inte synas tillsammans med henne nu när hon ser ut så där ;)" 


Filip: RAK I RYGGEN

och så skulle han visa hur man gjorde hahaha, bilden ser helt knäpp ut xD


Fråga mig inte vad jag gör där :P


Datanördar! :D 

 

Spelnörden, tror det var här han spelade bilspel ;D eller kanske golf.. hum.. :P


Jag kan inte vara seriös på kort :P

 


Söta Julia :D


Alla kasta gosedjur på mig så då blev jag "arg" och kasta tillbaka och minen jag gör ser ju hur jäkla skev ut som helst! xD

 





















































Julias posé som hon gör när hon t.ex säger "Du.. Du skulle bara våga!"


Filip, konstnären, målade massa "fina" saker på min white-board :P

       


Sen fick jag och Lidbom "fina" målerier i nacken :P Av Filip :P


Hahahaha jag kan inte sluta skratta, den bilden ser skev, rolig och knäpp ut xD

 

Denna bilden blev superfin! <3

   


Sen när klockan var MYCKET var alla väääääldigt trötta :P


Men Joakim var glad ändå! :D  Även fast jag var enveten och aldrig gav upp,

vilket resulterade till att jag förlora hela tiden och fick ont men

det fick han med så :P Fast han vann för han var starkare :(

 

Men Filip somnade, gullit :D

 


Julia tyckte det var en toppenkväll och det tyckte vi andra med :D

 


Tack för bästa kvällen på lääänge! :D<3

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 12:19

Sitter och spelar lite spel och har laddat in korten i datorn och vet ni??

Det snöar ute.. -.-''

Jag vill inte ha mer snö nu.. Det kan bli sommar tycker jag! :D

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 11:46

Hahah det var så roligt innan :P

Jag ligger i sängen och kollar igenom kamerabilderna från igår (herregud!!) och så hör jag bara min bror som säger massa saker ifrån hans rum


Jag - Vad är de?

Brorsan - Meeeeen!!

Jag - Hallå? Vad håller du på med?

Brorsan - Jag skulle lägga en sak i fönstret och så råka jag välta ner min blomkruka så nu har jag jord i hela sängen!!!

Jag - Hahah du är så lyckad! :P

Brorsan - Detta är faan min otursdag idag!

Jag - Alla har vi våra dagar

Brorsan - Faan att det inte är 13 idag, eller förresten vad är de för dag

Jag - *tänker* hahaha det är 13:de xD

Av Alexandra Brunander - 13 februari 2010 11:29

God morgon allihopa!

Kvällen igår var hur jävla skön som helst! :D

Verkligen skitkul! :D :D :D


Det tog runt 164 kort och några får jag ta och lägga upp här på bloggen men jag vet 2 som jag inte får lägga upp hahah :P

Lovade Joakim de :P

Men kort kommer senare idag! :)


Tack iaf för en riktigt lyckad kväll, hur kul som helst! :D

jag har bara ont på ETT ställe på magen sen igår, ingen annan stans (vi kittlades, hade fight m.m.) vilket är brabra! hahah :P

Dom åkte hem runt 4:00 och jag somnade väl runt halv :P

Vaknde dock klockan 10:45 vilket inte var kul för ville sova mer men hjärnan sa nej!

Tycker synd om Jocke som skulle gå upp klockan 8 idag hahah :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards