♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 10 februari 2010 00:30

Jag ljög nog innan eller vad man ska kalla de.. Jag gick aldrig och la mig när jag skrev de för jag satt uppe och pratade med folk på msn och kollade runt på internet..

Men nu har jag duschat, för tänkte att jag aldrig kommer orka de imorgonbitti så nu är man ren och fräsch också och det gillas ju, ellerhur? ;)


Min kudde kommer dock bli blöt.. Men vet ni vad man gör om man vill ha den torr?

Jo, man tar och lägger en handduk över :)

Alltså en sån liten man har när man torkar händerna eller så, vet ni va jag menar? :P

Aja, en sån är iaf super bra och sen är de skönt att sova på den med :)

Så gör de om ni inte vill ha en blöt kudde :D

Och nu måste jag säga godnatt till er för jag måste sova och sen så om någon ska gå på toa så kommer dom kunna se rätt in i mitt rum, vilket inte är bra för har inte orkat klä på mig mer än trosor, ojojojojoj (A) BARNFÖRBJUDET!!! hahahh :P


Jaja, nu säger jag Godnatt för sista gången och dyker rätt ner i min underbara säng med 2 underbart mysiga.. hum vad tror ni de kan vara?? jo,.. TÄCKEN! :D<3333


GOD NATT, SOV GOTT! :*


 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards