♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 8 februari 2010 22:58

Hur ska man lyckas med det här nu då?

I'm reeeeeeeally confused....


Har inget med killar, kärlek eller sånna problem att göra så de är lugnt!<3

 

Av Alexandra Brunander - 8 februari 2010 21:28

Nu ska jag tugga tuggummi

och kollar på "Familjen Annorlunda" på TV4play ;D

Av Alexandra Brunander - 8 februari 2010 21:18

Mamma - Har du en skolkatalog?

Jag - Aa, från vilket år menar du?

Mamma - Ehmm.. tja.. Ifrån år

Jag - Aa, där borta vid sängen


*Hon sätter sig i sängen och bläddrar*


Mamma - Vart ligger bygg?

Jag - Ehm.. Vet inte, mitten kanske?

Mamma - Heter dom BF?

Jag - Nej, det är Barn & Fritid, dom heter BP


*Hon bläddrar mer och kommer sen fram till mig som sitter vid skrivbordet*


Mamma - Känner du honom?

Jag - Ja de är Linus, han är kompis med några i min klass, hurså?

Mamma - Jasså, ja jag prata med hans mamma idag? *och så pratar hon på lite och sen säger hon* Ja ni lekte ju med varandra när ni var små! :)


Med andra ord, snart har hon nog nämnt varenda en i årskurs 1 och sagt att jag lekte med allihopa när jag var en pluttis! :P

Nu har det varit 2st, Philip & Linus, vem kommer här näst? :P


 

Av Alexandra Brunander - 8 februari 2010 21:11

DISS


  Elaka kommentarer!

  Folk som lyssnar på musik i headset och ska prata samtidigt och överröstar musiken medans vi måste hålla för öronen!



HISS


  Fläta som hänger ner över axeln!

  Evighetskulor, när man precis kan tugga sönder dom så den goda smaken kommer och så blir det krispigt!<3

Av Alexandra Brunander - 8 februari 2010 19:48

Ojojoj, ingen uppdatering alls idag ju ohc jag vet att ni har saknat mig, ;)

Men nu är jag här, skriver så fort jag kan och ehm.. Äter godis (A) :D


Idag var de ju då skola, slutade 13:15 och så drog jag & Lidbom in till Borås :D

Trevligt trevligt! <3

Sen kom jag hem och la mig i soffan och kollade på allt möjligt :P

Så som,

Scrubs

How I meet your mother

Vänner

Biggest Loser


Dom är super!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards