♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 22:45

Kom igen nu!!


Fråga på nu i min frågestund, ni får ju fråga vad som helst! :O

Alla knäppa frågor, allt ni undrar över, saker ni är nyfikna över, jaa allt får ni fråga!


Var inte blyga, ut med de ;)


Länk till frågestunden

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 22:40

Nu har jag kommit hem och det var jättetrevligt på kalaset :)

Nu känner jag mig üüüüüber-mobbad... Alla är på fest och har kul medan jag sitter hemma helt ensam och har det tråk.. :(

Måste skaffa mig ett liv som är roligare och händelserikt om helgerna hahaah :P

Fast.. Om jag bara får slut på alla kalas så är de fixat för då kan jag hänga med på allting som alla mina kompisar är på och sånt :P

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 17:52

Såhär ser jag ut ikväll då :)

Håret blev nästan de samma som på bilden :/

Fast tunnare för när jag inte plattar de så är de rätt tjockt!

Bilden blev inte den bästa heller.. Kan lägga in en annan när jag kommer hem!


Vad tycks? :)

 

Min mini-hårspraysflaska är ursööt! ;)

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 17:14

Så såg min håruppsättnig ut när jag sminka mig och shit, snyggt va?? ;)  





           Så ser jag ut nu                            Min sminkning, rätt orginell

   


Vad ska jag göra med mitt hår? Antar att jag nog bara plattar och gör något med luggen för jag orkar inte göra så mycket med de just nu för jag har haft de uppsatt på alla andra kalas, kan ju vara rätt bra att ha det nersläppt nu då! :)


Och ja Joakim, ja de får du men bara om du bara kommer hit :P

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 17:06

Nu har jag sminkat mig & blåst håret :)

Det som är kvar nu är frisyr & klädsel.. Har ingen anig vad jag ska ha :S

Kalaset börjar om 50 minuter så måste nog skynda mig lite.. Familjen är inte hemma så jag undrar hur lång innebandymatch min bror har.. Visserligen vet jag inte vart dom spelar den så om dom är långt borta kan jag förstå varför dom dröjer så :)

Fär dom pkte hemmifrån runt 14.. Jaja, dom kommer väl när som helst antar jag :)


Bilder kommer snart, ska bara lägga in dom på datorn, puss<3

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 16:20

Nu är ju klockan snart halv fem så jag ska gå och göra mig i ordning, mitt ansikte lucktar massa gott och är lent och mjukt och gulligt hihihi :D

Lägger in bild sen på hur jag ser ut innan jag drar till Zacharias som fyller 9! :) 


Höörs senare!*


  Tycker om bilden, dock inte jag på den..

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 16:02

Påminnelse till mig själv!*

Använd pillof mask, mycket roligare att dra av än tvätta :P

Inte jag på bilden men det hon gör är sån mask jag menar, skitkul! :D

 

Av Alexandra Brunander - 6 februari 2010 15:30

Sådär, nu har man då duschat och så har jag tagit på en ansiktsmask, längesen man gjorde de så det var på tiden nu tyckte jag (fast egentligen hittade jag en bara sådär hihihi!)

Ska även ta bort mitt nagelack och sen ska jag blåsa mitt hår om de inte har torkat Det är kul och göra sånt här när man är ensam hemma för då får man inte en miljon frågor och har massa måsten på sig :)


Tycker om den bilden<3

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards