♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 23:40

Nu går jag och lägger mig.. Klarar inte av att vara uppe mer nu, morgondagen kommer att bli hemsk.. Fyfan för den 6 :'(..

Får se till att ta mig i kragen och andas djupa andetag.. De funkar inte ens nu.. Hur ska de då gå imorgon? Ne usch..


Ni får sova så gott, slänger in något inlägg imorgon, puss<33

 

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 21:22

Denna kvällen blev hum... På en skala 1-10 så blev den nyss -10!!!!

Nu går jag och möter min bror så har jag iaf någon som vill vara social med mig.!


 

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 21:20

Hittade denna sidan ---> Namn!

Och detta är bara sjukt..!


Förnamn

  • Det finns 2 kvinnor som har förnamnet Snor. Av dessa har 1 namnet Snor som tilltalsnamn.
  • Det finns ingen man som har namnet Snor som förnamn.

Ofta man kan heta snor???


Det skulle ju typ se ut såhär..

- Hej mitt namn är Alexandra

- Hej, kul och träffas. Mitt namn är snor!

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 20:48

Blir en tråkig & ensam hemmakväll istället..  

Alla ska iväg och göra någonting medan jag sitter här.. Kul..

Jag är ljus Nr. 2, alla har de ljust och kul medan jag har de tråkigt och ensamt!



Lidbom tyckte inte det var någon idé att träffas i 3 timmar (fattar inte varför????) så nu stannar hon hemma där hon kommer ha de sådär och jag får sitta här hemma helt ensam, hur kul kväll kommer vi två ha nu då, precis. Båda kommer ha de tråk!

Fattar inte varför man inte kan träffas i 3 timmar, en sak är 3 minuter. Men inte timmar.. Man hinner göra massor på 3 timmar, men men tydligen inte.. TRÅÅÅÅK!!!

   

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 19:51

Skönt med ett städat rum, allt känns så mysigt nu :)

Tycker bättre om när de är städat men ändå är de oftast stökigt..

hum.. Går inte alls ihop hahaha :P



Snart blir det mat, mamma har lagat sin underbar taco/köttfärspaj, kärlek till den!<3

Sen så ska jag bara ta på mig och dra ner och möta upp Lidbom, hon är lika rädd eller ne jag är räddare för min skog så då är de bra att vara två när det sexhuvudade monstret hoppar ut ur den mörka mörka skogen, hahah vilken fantasi jag har! ;)

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 18:22

Sakar som ska göras/städas i mitt rum!


  • Sängen, den ska bäddas och alla kuddar ska upp ovanpå sen
  • Skrivbordet, ta bort alla papper och annan skit som finns där på
  • Golvet,ta upp allt och lägga på sin egna plats
  • Stolen, rensa bort allt så man kan sitta på den
  • Sminkhyllan, fixa så att allt står rätt och inte ligger ÖVERALLT
  • Kameran, ladda batteriet!!!


HELT KLAR!! :D

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 17:46

Nu har jag bestämt mig, nu ska jag allt städa mitt rum (kommer sluta med att jag lägger mig ner i sängen och somnar mohahah!) och sen efter de ska jag även ta mig en dusch om jag hinner annars får de bli när Lidbomsan drar hem till sig igen för duscha ska jag göra innan jag somnar ikväll :P

Ska även snacka med Joakim, lika kul som vanligt! :D

Sen måste jag komma ihåg att ladda mitt kamerabatteri, snart slut så :P


Kanske ska slänga in en bild? De var ju ett tag sen men på vadå?.. Hum.. Får tänka!

*Tänker så mitt huvud knakar*


TADA JAG HITTA EN/TVÅ!

I know.. It's egopics..

   

Av Alexandra Brunander - 5 februari 2010 17:43

Aldrig i livet att jag låter min statestik bli ett M igen,

kom igen och sprid min blogg så många går in och kollar! ;)


Uppdatering!*


De får bli ett M om de är så

för då bevisar de att jag har makten! ;)

 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards