♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 21:41

Hihih tror jag lyssnar på liiite för hög musik (A)

Mamma ringde precis min mobil och frågade om jag

ville äta medhenne och varför jag var okontaktbar hahah :P


I ᶫᵒᵛᵉ ♫♪



Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 19:00

 


Frågestunden avslutas på onsdag nästa vecka!  

10 februari!

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 17:59


Här kommer lite bilder ifrån

när jag var ute och fotade! :)


            


 


Kan ju vara kul med lite variation, brukar ju bara komma upp bilder på mig ;)

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 16:52

Jag är bara såååå klumpig!

Skulle ner och äta, då sträcker jag först foten när jag ut ur mitt rum och sen trillar jag i trapppan.. Typiskt mig hahah :P

Så nu gör min fot eller rättare sagt häl ont så går på tårna med vänster foten, ;D


Ska ut & fota lite eftersom snön är ju fin att titta på, eller hur?? :)

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 16:27


Fick precis veta av Lidbom att han i skolan som liknade Ola,

i inlägget nedan, bor i samma by som mig :O detta är ju bara sjukt hahah :P


nu ska jag äta, pussen!*

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 15:39

Igår såg jag en kille på gymnasiet och fick en chock!

Han var så himla lik Ola Rapace i Wallander så jag prata om honom hela tiden och Filip bah ; nee deom är inte lika och Lidbom sa samma sak!

Sen så såg jag han när jag kom på morgonen idag med och tyckte samma!


Sen så satt jag & Filip och fikade och så kommer han och går förbi och då tar Filip en bild så att han kommer med och nu ska jag bevisa att dom är lika!


Här är smygbilden!


Visst är dom lika! :O

La ut den bilden på bilddagboken och då gav Filip sig iaf   :P

 

Av Alexandra Brunander - 4 februari 2010 15:16

Hej på er alla söta läsare!*

Hade med mig datorn till skolan idag vilket var väääldigt onödigt för vi jobbade ingenting med den.. Våran lärare (som verkar hata/ogilla mig) ska tala om när vi ska ha med oss den :)


Gjorde också mina val idag.. Vi ska göra 150 poängskurs val som vi ska ha i tvåan. Jag valde Webbdesign & aktiekurs som första val och Naturkunskap & livskunskap som andra handsval :P

Jag ville ha webbdesign och då fanns de bollen i spel & aktiekurs kvar så de fick bli de. Sen visste jag inte vad jag skulle ta i andra hands val så Filip valde den ena och jag den andra och om jag skulle få mitt andrahalndsval skulle de vara helt OK! :)


 

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards