♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 23:30

Nu fungerar de som de ska, men man vet ju inte

hur länge de håller i sig, men jag måste bara erkänna 2 saker för er..


1. Jag har blivit beroende av att blogga.. Inte bra hahah :P

2. Jag har uppdaterat sidan varje minut och väntat och väntat, var nära på att gå ut och gräva ner mig i snön för att svalka av mig hahahh :P

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 22:56

Hej alla lärare. Jag får seriöst damp på bloggplatsen.se! Det fungerar inte alls för mig! Sen så hur lätt är det att skriva in den säkerhetskoden på bilden ovanför? Funkar ju inte.! Sånt här får mig att bli sur och bara vilja lägga mig i sängen och rusa under mina 2 täcken hahah :P Aja blev ganska nöjd med min header men vi får se hur länge jag har den hihi :)Skriver inte mer idag för det kostar tyvärr 5 kr att mobilblogga vilket jag tycker är mycket.. Men ni får sova så gott alla underbaringar så hörs vi av imorgon, puss på er!<3

 
Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 21:38

Hihih (A)

Det blev kanske lite många bilder..

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 21:20

Att bilder kan göra så mycket..

                                                                                                                                                                                                                     

Blev en hel del bilder, kollade ingenom bilder som jag laddat upp året 09..!

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 21:07


Är trött på min bloggdesign...

Ska nog göra en ny header

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 17:51

Tyvärr så hade Joakim redan åkt hem så kunde inte ha sällskap med honom :/

Men de tar vi en annan dag, ellerhur? :D


Har iaf handlat godis och så jobbade jag matte innan :) Men måste jobba mer nu "/

Ska även göra lite saker som jag inte "hann" med idag på lektionen :P

Men jag skriver senare när jag har kommit en bit eller är klar :)

Finns på mobilen för den som vill vara social! :D<3


Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 14:54

Nu ska jag plugga lite matte & vänta på att Lidbom ska sluta.. Vill ha sällskap :(

Vill itne sitta ensam i 35 minuter :'(


Någon som kan hålla mig sällskap??

Av Alexandra Brunander - 3 februari 2010 12:07

De här är helt klart jag! :P

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards