♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 23:23

Klockan är ju 23:23, måste ladda upp, känner mig tvungen (A)

Skriver sen i någon paus eller när jag har kollat klart på allt! :D<3


Ska hämta lite oboy med tror jag ;)

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 23:15

Yeees!

Denna dagen rockar ju, serri? :D

Såg nyss att jag kan kolla andra avenyn igen på SVTPlay,

så nu ska jag sitta uppe i 80-90 minuter till minnsan och nörda det! :D


Ni som inte kan sova, jag kan vara eran lilla sömnkompis idag, sms bara! :D

    

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 22:26

Jag har en stor dröm men som inte så många vet om.. Ojoj, nu kommer ju alla mina läsare veta om detta? :O

Ska jag verkligen våga tala om den nu då? Hum.. Jaa ni är ju så snälla ni! ;)


Jag har en stor dröm som jag vill ska gå i uppfyllelse, men jag gör inget knäppt för att den ska uppfyllas. Min dröm är att få en liten krabat, ett litet barn :)

Jag gör som sagt inget för att få det att gå fortare, jag lurar inga killar eller något. Jag har alla odds emot mig eftersom jag äter P-pillet, har ingen kille nu, ja ni förstår. Även om jag verkligen vill ha de, vet att jag kan klara av de + skolan så hålls jag tillbaka av att "nej inte nu! Senare".. Allt blir ju enklare om jag går ur skolan först och jag har sagt till mig själv i 3 års tid nu att jag ska vara gift innan jag skaffar barn, känns säkrare på något vis :) Det lär jag nog stå fast vid!


Så, där har ni min stora dröm, men jag kan ju avslöja detta med..

Vet inte hur många av mina kompisar som vet om detta men jag vet att Lidbom iaf vet om de och Feli mer vet jag inte.. Men jaa. Nu spelar de ingen större roll så då kan jag lägga ut de på bloggen. För ett tag sedan så trodde jag att jag var med barn, gick och var orolig, hade panik & ångest och blä.. De får mig att tänka "Vill jag hade så igen?" för det var verkligen jobbigt för man visste inte alls hur man skulle göra. Jag var verkligen säker på att jag var med barn, men det var jag ju inte som ni ser nu :P

Men ja, min dröm får ligga och gro coh bli större med åren :)


 

Bilden är lånad ifrån google!*


Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 22:22

Nu är klockan 22:22, me like alot!*

Börjar känna av nu i armarna att jag lär ha en go

träningsvärk imorgon efter skottningen idag hihihi (A)


~~~~~~


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på..

Har kollat klart på familjen annorlunda och jaa..

Jag har läst bloggar med, och de är ju inte kul ATT blogga

hela tiden heller,eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill blogga om

men nu när jag kollade på det programmet så kom jag på något att blogga om!

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 21:15

Nu är avsnittet uppe på TV4Play, jag är lycklig! :D<3


Men givetvis blir de mat nu med.. Allt kommer samtidigt :P

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 20:32

Vi har båda gjort idiotiska saker idag som vi ångrar,

men vi klarar allt tillsammans bästis!<3

 

Av Alexandra Brunander - 1 februari 2010 20:30

Glömde (som vanligt) av "Familjen Annorlunda" som går nu på 4:an, 20-21:00...

Får se det sen på webben men jag vill ju se de nu :(

Trodde man kunde kolla nu, men nope.. De gick inte för sig så får vänta 30 minuter till tills de är slut på TV.n så jag kan gå in och kolla om de har kommit upp :)


Snart är de mat med, korv & bröd med klyftpotatis, mumma!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards