♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 28 januari 2010 21:35

Nu vill mamma att jag ska ner och fika, måste få ut tankarna, bort med tårarna, fixa till mig så jag inte ser ut som "hej kom och hjälp mig" och sätta på ett leende, orkar inte förklara för hela folksamlingen nere..


Damn I miss you.. </3..

 

Av Alexandra Brunander - 28 januari 2010 21:16

Jag gjorde något jag antagligen inte borde gjort.. Just nu är det värre än innan..

Som jag skrev för ett tag sedan mår jag fortfarande dåligt över allt med Mikael och så och han fyller 18 idag.. De känns hemskt.. Jag trodde på fullaste allvar att jag skulle få säga "Grattis Älskling! Idag är du 18.." men så blev de ju inte riktigt.. Nu är det Viktoria som får vara där istället.. Faan va det känns i hjärtat.. (Tårarna bara rinner, går inte få stopp på dom..) Första gången på länge jag gråter över honom.. Iaf, jag hade inga planer på att skriva grattis till honom idag men kände att jag lika gärnakunde göra de. Gick in på hans bdb, skrev ett grattis PM till honom sen kollade jag igenom hans senaste bilder.. Borde faan inte gjort de.!

Såg alla texter han la ut om mig och ja.. Faan vad jag saknar honom! :'(

Där sa jag de, de som jag inte trodde att jag skulle skriva på bloggen säga till någon eller något.. Men faeeen vad jag saknar den killen!



Har gått exakt 20 dagar idag sen de tog slut.. Det som känns för jävligt är att snart har han och Viktoria vart tsm i 1 månad..Kommer de upp på bdb vill jag inte vara med längre..Åååh.. jag önskar att allt var normalt, att allt var som innan han blev en idiot som nu..! Faan han var ju min! Varför skulle allt blir som jag minst ville? :'(


Kan lika gärna skriva de här på bloggen med för vad spelar de för roll egentligen?

Grattis Mikael på 18 års dagen!

 

Av Alexandra Brunander - 28 januari 2010 19:25

Nu är jag vääääldigt sugen på att äta min glass och mitt godis och kolla på en film!

Tror jag ska gå ner och hämta ut den ur kylskåpet ;)

Sen ska jag kolla på Never Back Down och bara myyyysa! :)<3


Måste ju skriva en filmrecension så varför inte göra de på denna så man blir klar? ;)

Av Alexandra Brunander - 28 januari 2010 18:56

Nu har jag kommit hem ifrån kinna :)

Vill ni veta vad jag gjort där? ;)


Okej, jag ska berätta för er!

Jag åkte dit med Julia och så sökte vi sommar/extra jobb men de blev bara jag som frågade om de :)

Fick väldigt många "Nej, vi har tyvärr inga mer platser" men jag lämnade in CV på JC och på Kappahl & Donken hahah :P så nu håller jag tummarna! :) *HOPPAS*


Blev också att jag köpte mig lite godis, Ben & Jerry och en Solo-tidning! ;)

Nu har jag lite att göra här i mitt rum nu när mamma har okuperat hela huset pga att hon ska ha tjejmiddag här med hennes vänner, då vill man inte vara ivägen :P

Av Alexandra Brunander - 28 januari 2010 13:32

Har företagsekonomi och jag vill bara sluta nu för mitt huvve gör skit ont!

Har haft det hela dagen och vi har precis börjat med kurs B nu, får väl hoppas att den går bättre än kurs A, för där gick det verkligen jeffligt dåligt.!


Hoppas på att få sluta 10 minuter tidigare så jag kan ta 14:30 bussen hem. Då ska jag duscha & äta. Duschade aldrig igår!

Sen ska jag in till Kinna igen, vad ska jag göra där tror ni?? ;)

Av Alexandra Brunander - 28 januari 2010 09:34

snackar lite :P

Han sorterar mejl och jag vill hem och äta :O


Filip hälsar; yt65yu9o0uytyiopuhgyuioiuytrftyuioio0pouytryuioiuh
gtfr.lö-äölkjuhygtfrgyhujkloöplkihygtfrtghkopå

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards