♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 16:51

Här har vi det som jag pratade om innan! :)

Skrev en låttext och blev riktigt nöjd!

Gjorde den så konstig för att ingen ska

"sno" den och göra den till sin egen..

~~~~~~~~


Before I hit the stop

                     


Vad tycker ni? :)

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 16:10

Sitter nu i köket och så tänkte jag precis.. "Va sjutton ska jag hitta på att göra??"

Då fick jag en lite rolig idé, var länge sen jag gjorde DET så ska göra de nu! :)


Nu blev ni allt lite nyfikna va ;)

   

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 15:27

Nu är jag hemma ifrån skoldagen! :)

Min dag har sett ut såhär:

8:15 - Samling i idrottshallen & där fick vi kolla bildspel och se på lite teater.

8:45 - Rast 

10:20 - Gick runt och kollade hur det såg ut i ett koncentrationsläger, det var samhällarna som hade byggt ett i deras korridor, dom hade lyckats riktigt bra!

10:45 - Lunch

11:30 - Kollade på film i idrottshallen

13:00 - Föreläsning, det kom dit en tant som berättade om hennes tid i koncentrations läger och lite så. Tycker alltid att det är så himla intressant!


Blev inga lekar som våra lärare hade sagt och tack & lov för det.!

Sen har det ju snöat hela dagen med, det har kommit runt 15-20cm redan och det snöar massor ute och det är jättestora snöflingor.. Vill inte ha mer snö nu.. "/


Bild  ifrån köksfönstret..

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards