♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 21:38

Ska man kanske ta sig ner till duschen och sen lägga sig i sängen och somna hyffsat tidigt idag?

Mamma är på dåligt humölr för hon gick upp 4 idag för att vara tidigt på jobbet för dom gör något där så dom måste vara där tidiga, de har hon gjort 2 dagar i rad nu. Sen ska hon ha tjejmiddag och då måste allt vara perfekt och så.. Vill inte vara i vägen med andra ord, så de kanske är bäst att lägga sig och sova?


Jaja, jag kommer på något, right? ;)


  

Åååh vad man saknar Spanien..!*<3 

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 20:17

Då var de bestämt!

Det kan blir rätt kul, du och jag på en hokeymatch

och aa, hahah bara tanken på det får mig att skratta :P


Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 19:43

Jag bygger upp bekantskapskretsen mer och mer känner jag, härligt! :)

 


Kan berätta en liten sak för er läsare.

När jag var tillsammans med min första kille, Richard så var allt som en dans på rosor, jag verkligen dansade fram, ååh så underbart mitt liv var då.!

Sen när de tog slut så var man ju då efterklok som vanligt och då kände jag att jag var blyg, våga inte göra något. Var inte så social mot nya människor och sånt.


Bestämde mig då för att jag skulle bli mer som jag ville vara än som jag var. Det funkade inte alls bra. Det fortsatte i samma stil som det alltid hade varit. Sen blev jag tsm med Gustav och då skulle han försöka få mig vän med Emma & Pontus. Det funka sådär, jag försökte men var fortfarande "rädd" för att säga något fel, prata för mycket eller så ja ni vet. Så de blev inte mycket av de heller + att de mest prata om bilar.


Sen blev jag då tillsammans med Mikael och då var det bara bra och så då med. Men när de tog slut så kände jag att "Ne nu räcker det! Nu ska det allt bli ändring, jag ska ändra mig! Jag ska bevisa att jag kan! Att jag inte är den fegisen jag verkar vara! Jag vill vara social, träffa och prata med nya människor, säga de jag tänker, göra de jag tycker etc.!" och vet ni vad? Under den tiden jag hoppades på att få tillbaka Mikael så gick det bra, jag prata mer, jag tog mer plats och bestämde mig för att jag skulle hitta nya personer!


Den tiden jag försökte vet ni hur lång den vad? Jo, den var mindre än 1 vecka.!

Bestämde mig på fredagen, och var klar tills på onsdagen och det blir bara bättre nu! Nu gör jag de jag vill, ångrar inte saker som jag borde gjort och sånt.!

Jag lever som jag vill, gör vad jag vill och de känns sjukt underbart!<3


 

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 19:25


Vad gör mina läsare ikväll då? :)


 

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 19:23

Jag & Ellen har en helt sjuk konversation på msn :P

Eller vad säger du? ;)

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 19:12

 Jag är uttråkad, så vet ni??

Då är det dags för en hiss & diss!


     HISS

 Nya snygga skor som man inte får skoskav av!

  God mat som man slipper laga själv!

  Beröm av folk omkring. Alltid kul att höra bra saker om än!

  Chokladbollar, ååh vad jag älskar dom!<3




         DISS

När pengarna är slut och man verkligen vill köpa något!

Skor som läcker. Hatar att känna hur blöta ens fötter är.

Killar som tror att dom äger än

Bli nekad jobb.. 


Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 18:44

Jag måste söka på fler sommar- & extrajobb..

Någon som kan ge mig exempel på ställen?

Av Alexandra Brunander - 27 januari 2010 17:25

Jag och brorsan eller rättare sagt, han skulle göra pommes så jag tiggde till mig några eller ja.. 1/3 av det han gjorde hahah :P

Kommer bli riktigt smaskens! :)<3


Han är ju värsta mästerkocken, så låter han fixa de och så sitter jag lite vid facebook, bilddagboken och bloggen, ååh så bra det låter ;)


Brorsan - Du kan väl ta dom två korvarna?

Jag - Nej jag vill inte ha, vill bara ha pommes

Brorsan - Men shyrra då Det är ju onödigt att bara frysa in 2st! Eller eeh skit samma jag steker allt på en gång

Jag - Ja gör du så

Brorsan - Japp, mamma ska väl ändå inte ha dom till sin tjejmiddag??

Jag - Hahahha nej de ska hon verkligen inte! :P


*Några minuter senare*


Brorsan - Det tar ju tid.! Eh, jag steker 1 korv sen kör jag dom andra i micron!!


Hahah min bror är ju för rolig han ;) Som ni märker/kommer märka på inlägget och bilderna så har jag skrivit på detta inlägget från att han började tills han nu har slutat! :)


Min mästerkock till bror ;)

                   Visst ser de gott ut? ;)        

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards