♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 23 januari 2010 18:42

Är med Frugan nu (Lidbom, vi har våra anledningar men vi är inte tsm hahah!) och lyssnar på bra musik och väntar på bussen till skene :)

SKa handla en massa godis! :D


Mikael kan ta sig i röven för allting, har målat en jävla snygg bild, kanske laddar upp den, vi får se, kanske inte är de bästa att göra men men, vi får se :P


Visst hade detta varit snyggare??? :O


 

Av Alexandra Brunander - 23 januari 2010 12:15

Var bara tvungen att fota lite hur det såg ut ute! :)

Helt uuuunderbart!<3

   

Av Alexandra Brunander - 23 januari 2010 11:16

Nu har jag vaknat och jag sov UNDERBART! :D

Det är sooool ute :D :D :D :D


Ska ner och äta lite nu och sen göra mig i ordning! :)

Och för er som vill veta, min feber är typ borta och jag spydde aldrig, gööött! :)

JAja, jag här väl av mig lite under dagen antagligen!


Puss!*

Av Alexandra Brunander - 23 januari 2010 02:17

Sådär, nu är min teckning tyyyp klar, är inte supernöjd med den, men den funkar! :)

Killen blev helt skev och jag suger på att måla, men de är kul som vafan? :P

Om man övar & övar så blir man ju bra tillslut, eller hur? ;)


Aja, här är resultatet kl. 2:!9 på natten..

Bra Alexandra, man ska ju aboslut inte sova när man har feber.. Nej nej :P


Ne, nu ska jag gå och lägga mig, mår piss.. Känns som om jag kommer spy vilken minut som helst (jag vägrar göra det!!!) så lika bra att krypa ner i sängen!<3

Sov så gott alla underbara läsare!<3  

Av Alexandra Brunander - 23 januari 2010 01:02

Blev en del videoklipp, men det är alltid kul att titta på! ;)

Nu sitter jag ensam uppe vid datorn.. Mamma sover, pappa är inte hemma och brorsan kollar film/sover..

Har även fått feber nu men kan ändå inte sova.. Jippikajej säger jag bara..

Har suttit och kollat runt på google och kollat på bilder och drömt mig bort, det är sånt jag inte borde göra men gör ändå, det är svårt att låta bli..!


Imorgon ska det bli roligt, förhoppningsvis, om jag har högre feber så ställer jag in!

Så om ni läser detta så var beredda på beskedet att ni inte får komma ifall ni vill ha roligt för jag är inte rolig när jag är för febrig :P

Funderar på att måla lite, de är inte fel? :)


Tycker om bilderna nedanför!*<3


                  

Av Alexandra Brunander - 23 januari 2010 00:25

Tänkte slänga in lite Sean Banan klipp! ;)

På Friskis & Svettis


På spa


På slottet


Moderna Museet


På en bondgård


Helium

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards