♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 16:43

När jag är klar med städningen kommer de en "Dagens Outfit!*"


;)

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 16:22

Fick en kul kommentar av Filip idag :P


Filip. *luktar* vad är det som luktar?

Jag. Jag vet inte .. Vad luktar det? Det kanske är jag?

F. Det luktar.. Jaa.. Ehm.. Hum.. Men de luktar sånt.. Eh..

J. Vanilj?

F. JA!! Eller sånt man bakar med som jag inte kommer på vad det heter

J. Vaniljsocker?

F. Japp!

J. Hahah okej men då är det jag :P Det är min parfym! ;)


Det var då den här parfymen!

   Den jag fick av Mikael i julklapp...

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 16:13

Vad kan man laga för mat till familjen??


Förslag? :)

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 15:57

Nu har jag kommit hem, fixat min CV med hjälp av min underbart bästa kusin!

Hade inte klarat de utan hennes hjälp! :)

Nu ska man bara söka jobb med och jag hoppas allt att jag har turen på min sida!


Ska även städa huset och bädda min säng, men de kommer att gå fort hoppas jag! :)

Pratar även lite med Joakim, jag slog rekord idag :O 

Jag såg honom ehm.. 2ggr tror jag de var :P 

Ser aldrig honom i skolan hahah :P

Ne, nu får jag se till att sätta igång, kan ju inte sitta här och dega, det får jag göra när jag är klar med allting, hihih! :)


Puss på er!*

   

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 00:42

Nu ska jag gå och börsta mina betar hahahahha xD

Sen ska jag gå och lägga mig, hittade många bra filmer men orkar verkligen inte kolla på dom idag, kollar imorgon eller på lördag! :)

Det som är bra är att man kan kolla på dem online utan att ladda ner dom, men de som är en liten nackdel är att det inte är någon text, men de överlever man! ;)


Aja, detta blir mitt sista inlägg för natten, skriver mer imorgon! :)


Sov så gott, puss på er!*<3

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 00:14

Nu ska jag försöka titta på min älsklingsfilm, Never Back Down på internet, vi får väl se om jag lyckas, om inte så sover jag istället för jag nyser exakt hela tiden xD



UPDATE!*


Yeeeeeeeah! Jag hittade den, och den hackar inte, tack!!<3

Min älskling är med i den filmen hihih! :)

 

Sean Faris!<3

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Skapa flashcards