♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 23:52


Jag diggar Joakims bild! :)

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 23:08

HÄR ÄR LÅTEN JAG SJÖNG HÖGT PÅ I SKOLAN! :P

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 21:45

Sitter här och gottar mig med en påse Riesen, nomnom!!<3

Funderar på att sätta på en film, men vet inte riktigt, de är ju så tråkigt att se själv

Tycker inte ni också de? (Lite Kissie varning där hahah)

Men men, jag kommer på något :D


Har redigerat en hel del bilder nu och jag blir nöjd men det finns en bild som jag INTE tyckte om hahahah :P

Här kommer några iaf! :)

           

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 21:39

Carro undrade vad det var för sida jag använde mig av när jag kollade på Gratis filmer Online, och det är den här --->



Hoppas du och alla andra hittar många bra filmer att titta på! :)

Måste bara säga detta med, när man trycker på en film som man vill se så finns det många som har laddat upp. För mig så är NovaMov bäst, bara ett tips! ;)

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 21:37

Ja, så kan man ju också göra!

Gubben har tänkt ut en lösning, så kolla hela filmen.

Man behöver inte förstå vad han säger för att fatta! :)

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 20:20

Hahah åh jag kom precis och tänka på skoldagens rolig/knasig-het :P

Jag & Filip satt vid vårat favoritställe (ligger borta vid NP, våga inte ens tänka tanken att ni ska ta de ifrån oss, vi konkurerar redan med Nicco & hans gäng!)


Men iaf, tillbaka till dagen :P

Så satte vi oss där och Filip kollar sin mobil om han fått sms och jag gör de samma, sen börjar jag sjunga på en låt.. HÖGT :O

Jag trodde att jag sjöng den i huvudet men efter ett tag fatta jag att jag inte gjorde de, vilket jag började gapflabba åt, skratta nog i 10 minuter hahah :P

 

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 19:55

Städningen är nu klar, mamma blev glad när hon kom hem men fråga ändå en massa och det är om saker som inte ska tas upp här, men nu tror jag att hon har insett att hennes tankar är feeel! :)


Måste bara säga att jag är världens bästa dammsugerska hahah :P De lät kul!

 


Mamma sa att hon skulle göra maten så jag får väl sitta här och komma på något mer att göra.. Vet dock inte vad jag ska hitta på?? Jo, jag ska redigera bilderna som jag tog innan, jaa.. Det blev Ego-pics idag igen.. Denna gången togs det 67st (A)

Av Alexandra Brunander - 22 januari 2010 19:24

 

Svart linne - Gina 99:-

Vitt linne med text - Gina 149:-

Svarta leggins - Lindex 99:-

Armband - Från diverse ställen

Halsband - Guldfynd (pris okänt!)

Örhängen - Ullared (Pris okänt!)

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards