♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 23:32

När man sitter och läser så blir det väääldigt enkelt att man glider in i andra tankar..

Jag vet inte varför jag målade just den bilden, hjärnan fick bara för sig de :P

Men de är inte jag på bilden iaf, eftersom jag inte är blond, men har gjort så många brunhåriga så jag tänkte "varför inte göra en blondin?"


 
  

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 23:13

Sitter här framför datorn, snorig som en 3 åring om vintern, ont i huvvet som en mamma med 50 skrikande ungar och är tankfylld som en ballong med luft i..

Visst har jag bra jämförelser? Jag tycker om dem iaf ;)


Pratar även med Joakim, det är alltid lika kul de, sen så växlade jag några ord med Jim. Har spelat Happy Island på facebook sen jag kom hem, jag är nööörd, i know!

Men vad spelar de för roll om man är det? Bara att gilla läget och gö de kul & bra! ;)


Nu ska jag göra lite konst i Paint, eftersom jag är så skillad på de! ;P

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 23:08

Att dölja allt bakom ett leende funkar, men inte i längden..!

Att tycka sig om sig själv jämt funkar, men inte i längden..!

Att fejka kärlek till en person funkar, men inte i längden..!

Att bara tänka på dig själv & skita i andra funkar, men inte i längden..!


Det finns en hel del som man kan göra ett tag men som spricker i slutet.!

Jag vet att om man döljer allting så kommer det komma frågor efter ett tag. Om man bara tycker synd om sig själv så försvinner alla vänner efter ett tag för man orkar inte lyssna på någon som bara tycker synd om sig själv. Att fejka kärlek (har jag inte gjort) funkar väl antagligen ett tag men du får antagligen skuldkänslor och känner att det är fel, så då försvinner det med. Att bara tänka på sig själv funkar, men efter tag kommer du stå där och fråga dig själv, "Vart tog alla vägen?"


Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 21:41

Coolt som faan!

Den måste öppnas i firefox eller något liknande, går inte med Internet explorer.!

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 21:32

Ååååh vad jag älskar den låten, tror jag har fått den av Hampus!


Joakim är jättesnäll :D

Vi satt och prata om vad han skulle göra och då bad jag han komma med mat för jag har fortfarande inte orkat gå ner och då sa han, kommer med pizza för orkar inte laga mat men sen skrev han hihih :D :D


Kolla vad han skrev;

Istället för en pizza, är det inte bättre jag kommer in med rostade polarbröd utan smör med musse-mönster, tillsammans med asgod dricka på ett fint fat med levande ljus och en ros?  (A)

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 21:21

21:21


Önska er något, och tänk på att någon tänker på er just i denna stunden! ;)

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 20:45

Nu är jag rastlös.. Orkar inte gå ner och laga mat/ göra mackorna..

Tänk om det kunde vara som i tankarna.. Det kommer in en snygging och lämnar mina mackor på ett litet silverfat och så finns det någon god dryck till och en liten vas med en ros på.. Åååh.. Faan så underbart! Bra att man kan tänka och drömma sig bort när det inte går att fixa i verkligheten..! :)


Ska nog redigera lite biler och om de inte kommer någon snygging inom ehm.. 20-30 minuter så får jag gå ner och fixa maten själv :P'


Kolla så fint jag målar, speciellt rosen! :D

                

Av Alexandra Brunander - 21 januari 2010 20:28

Nu halv-ligger jag här i min underbara säng! :)

Har precis kollat på Familjen annorlunda, det är jättebra, men jag fattar inte hur dom kan orka med alla barnen, speciellt inte en familj. Dem har 9 barn i en 4:a..


Funderar på att gå ner & göra mig varma mackor..Är både hungrig och inte hungrig, med andra ord.. Äter jag inte nu så kommer jag vara hungrig när jag går och lägger mig lite senare. Därför ska jag gå ner och äta hahah :P

Sitter och pratar med Joakim & Filip, men Joakim är och duschar nu men jag fattar inte vad han menar med det han skrev, "Nu ska jag ner och duscha, hoppas det inte börjar brinna igen!".. Får nog svar när han kommer tillbaka! :)


Kolla vad coolt, en sån ska jag allt köpa mig när jag får pengarna att räcka till :P

    

Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards