♥Alexandra♥  - Om mig & min vardagღ

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 20:49

Nu har jag städat klart rummet & tänt ljus i mitt fönster, blev massa mys! :)

Sitter och lyssnar på Daddy's little girl, den är verkligen.. Går inte beskriva...<3


 

Någon är alltid svagast..*

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 19:40

Nu ska jag mys-städa, och då tänker väl ni antagligen, vad sjutton är mys-städa??

Men det är iaf ett ord som jag precis kom på, och det betyder att först städar man och sen gör man det lite extra mysigt! :)

Med andra ord, först ska jag röjja upp på mitt rum, sen göra det lite extra mys!<3


 

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 19:25


(bra låt)

Nu sitter jag här och skriver igen,

kan väl va både positivt & negativt.. Beror ju på!


Dagen har varit väldigt konstig.. Eller ne.. Hela veckan har faktikst varit väldigt konstig.. Den har varit väldigt tankefylld.. Här tänkt tillbaka rätt mycket på saker jag haft men inte har nu, det ska man inte göra. De vet jag att vääääldigt många håller med mig om, för det.. oj nu blöder jag på näsan, brb..!


Så tillbaka där, pillade sönder ett sår, jag är så smart ;)

Men tillbaka till de jag skrev om.. för det är jobbigt och man får ångest och saknaden blir starkare och saker man trott är över, byggs upp och kommer tillbaka!

Sen har tankarna flugit iväg till olika ställen, bra som dåliga..!

Men men, det försvinner väl snart, kan ju inte gå runt så här en lång tid, det kommer ju inte funka i längden, det vet till och med ödet/slumpen! :)



Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 17:58

     


 

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 16:39

Hade lite tråk så tog 83 ego-pix hahah någon av dom måste ju ha blivit bra och som jag blir nöjd över :P

Men lovar att jag kommer hata mer än hälften av dom :P


Vad gör ni andra där ute i världen? :D

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 14:31

Vi slutar om 30 minuter och jag säger bara, tack gode guuud! :D

Nu kommer Filip med med mitt busskort som han har lånat så nu behöver jag inte oroa mig över att inte få de i tid, läsning flyter på och snart får jag åka hem och då ska jag ta på mig myskläder så jag blir varm och sen ska jag städa mitt rum, det MÅSTE göras och sen ska jag bara slappa! :)


Ska bli frisk, vägrar vara sjuk fast om de skulle hända är de inte hela världen eftersom vi inte har några "viktiga" lektioner imorgon :)

Av Alexandra Brunander - 20 januari 2010 13:21

Jag har jobbat en del nu, frågorna står stilla men jag har läst i boken! :)

Sen så kunde jag inte sluta tänka på vissa saker, som t.ex extra/sommarjobb så har skickat iväg en ansökan till ett ställe, så nu är jag på väg! :D


Ska fortsätta mer när jag kommer hem för jag ska allt ha ett jobb!

Jag ger inte upp förens jag har fått det jag vill, och nått mitt mål! :)


Ååååh.. jag behöver verkligen pengar!!!!

 


Fråga på, jag svarar på allt! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan är:

Bloglovin

bloglovin

Translate my blog into your own language:

Nedräkning

Presentation

Tjo!♥
Namnet är Alexandra & min blogg handlar om det mesta!

Jag är 17 år & går EP,
vilket jag trivs med! :)

Har även bdb, LaxenAlf, har lösen så fråga om ni vill veta!

Hoppas bloggen faller dig i smak!*

KRAM!♥

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggpartners

Kategorier

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vart i Sverige bor du?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Borås
 Kinna
 Fritsla
 Skåne
 Sundsvall
 Kalmar
 Öland
 Gottland
 Bohuslän
 Mark
 Dalarna
 Viskafors
 Kungsbacka
 Svansjö
 Gävle
 Kungälv
 Annat

Länkar

REKLAM!*

Dunken.se - Gratisbio.se

Arkiv

Senaste inläggen

Shoppa kläder!

Gratisfynda.se / GRATIS-SAKER

Gratisfynda.se

.

DrLove.se

Fråga på! :)

LaxenAlfs frågesida

Tidigare år

hej

We love women

Ovido - Quiz & Flashcards